Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
8 324,24 UAH
UA-P-2022-11-01-003286-c 104bf3888c094dcc9c9070166d77751a
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 листопада 2022 16:05
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Фінансовий відділ Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44082061
3. Місцезнаходження: Україна, Закарпатська область, с. Холмок, 89422, вулиця Свобод, будинок 50
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Папір офісний А4 п80 500л - 25 пачок, Реєстратор односторонній А4/70мм - 20 штуки, Реєстратор односторонній А4/50мм - 15 штуки, текст маркер - 7 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 324,24 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 8324.24 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2022

Документи замовника

01 листопада 2022 16:06
Електронний підпис