Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
361 UAH
UA-P-2023-07-31-003064-c 103b7cc9bbf048f6b77ebb92738977d4
Оголошено тендер
Опубліковано: 31 липня 2023 16:52
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КНП "МЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПМСД"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38759540
3. Місцезнаходження: Україна, Чернігівська область, м. Мена, 15600, вул. Шевченка, 76
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Степлер ECONOMIX №10 Art.no.40203 - 1 штуки, Скоби ECONOMIX №10 Art.no.40301 - 1 штуки, Скоби ECONOMIX №24/6 Е40302 - 2 штуки, Стержень 107мм синій (білий) D2003 - 10 штуки, Стержень 143мм синій Е10616 - 20 штуки, Ручка кулькова автоматична BUROMAX BM.8210 - 2 штуки, Ручка кулькова ОРАНЖ синя Е10138 - 3 штуки, Гумка для олівців KOH-I-NOOR 6521/80 BLUE STAR - 1 штуки, Коректор-олівець Е41314 8мл. - 2 штуки, Коректор KORES 20ml - 2 штуки, Коректор стрічковий Е41316 (5*6мм) - 1 штуки, Скріпки кольорові 28mm E41003 - 2 штуки, Скоби ECONOMIX №10 Е40301 - 2 штуки, Маркер текстовий жовтий О15809 - 1 американська кварта для рідин, Маркер текстовий SCHNEIDER 1506 помаранчовий - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 361 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) кошти НСЗУ 361 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2023

11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зі змінами

Документи замовника