Придбання канцелярських товарів, а саме: папір
Сума
15 207,60 UAH
UA-P-2023-12-12-005503-a 101b4564344d4173ab0ef9594a3e62e7
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 грудня 2023 14:26
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44209446
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49006, просп. Лесі Українки, буд. 65
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Придбання канцелярських товарів, а саме: папір

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 15 207,60 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 15207.6 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

12 грудня 2023 14:26
Електронний підпис