Надання електронних комунікаційних послуг споживачам, які здійснюють їх закупівлю за державні кошти (ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних)
Сума
77 089,82 UAH
UA-P-2024-03-04-014164-a 0fdfc4b720aa407e907ad2e13951f733
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 березня 2024 16:11
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #39932654
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10014, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Надання електронних комунікаційних послуг споживачам, які здійснюють їх закупівлю за державні кошти (ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 77 089,82 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 77089.82 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Документи замовника

04 березня 2024 16:11
Електронний підпис