Ватман А1, папір кол 7, швидкозшивачА4, розділювач пласт А4, лоток горизонт метал 3відділ., органайзер-підст.мет.,ніж канцеляр пласт 9мм., степлер пласт №10/4, скоби№10, дестеплер., дирокіл, біндер, скріпки,клей-олівець, ручка, маркери,кліпборд А5, папка, файли, папір кол.,пластилін, гуаш, акварель, набір пензлів, олівці, фломастепри, картон, клей ПВА, серветки, коректор, стержень, папір для нотаток, гумка, набір ручок, спрей д/екранів, сегрегатор ;ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
24 111,87 UAH
UA-P-2024-03-08-007313-a ● 0f29f40aeeff43dcac38db366f1cf462
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 березня 2024 14:28
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41850927
3. Місцезнаходження:
Україна,
Львівська область,
село Солонка ,
81131,
вул.Центральна, будинок 3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Ватман А1, папір кол 7, швидкозшивачА4, розділювач пласт А4, лоток горизонт метал 3відділ., органайзер-підст.мет.,ніж канцеляр пласт 9мм., степлер пласт №10/4, скоби№10, дестеплер., дирокіл, біндер, скріпки,клей-олівець, ручка, маркери,кліпборд А5, папка, файли, папір кол.,пластилін, гуаш, акварель, набір пензлів, олівці, фломастепри, картон, клей ПВА, серветки, коректор, стержень, папір для нотаток, гумка, набір ручок, спрей д/екранів, сегрегатор ;ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 24 111,87 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 24111.87 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
Документи замовника
08 березня 2024 14:31
|
Електронний підпис |