Код за ДК 021:2015: "80510000-2 Послуги з професійної підготовки спеціалістів" (Надання послуг з: Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском. НПАОП 0.00-1.81-18. - 5 посл.; Навчання "Загальні питання з охорони праці". - 1 посл.)
Сума
3 600 UAH
UA-P-2023-05-16-002696-c ● 0f15a3f20bc84756b1ae642c25ce8fe0
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 травня 2023 11:52
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42788614
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
м. Житомир,
10002,
вул. Велика Бердичівська, буд. 70
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Код за ДК 021:2015: "80510000-2 Послуги з професійної підготовки спеціалістів" (Надання послуг з: Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском. НПАОП 0.00-1.81-18. - 5 посл.; Навчання "Загальні питання з охорони праці". - 1 посл.)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 80510000-2 — Послуги з професійної підготовки спеціалістів
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 600 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | (платні) | 3600 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
травень, 2023
11. Примітки: Код за ДК 021:2015: "80510000-2 Послуги з професійної підготовки спеціалістів" (Надання послуг з: Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском. НПАОП 0.00-1.81-18. - 5 посл.; Навчання "Загальні питання з охорони праці". - 1 посл.)
Документи замовника
16 травня 2023 12:24
|
Електронний підпис |