Пробірки
Сума
372 828,86 UAH
UA-P-2024-04-25-009090-a 0ef9748f4ed24d8d9349a8be16c2b869
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 квітня 2024 14:06
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02000300
3. Місцезнаходження: Україна, Сумська область, м. Суми, 40004, вул. Хворостянка, будинок 3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Пробірки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 372 828,86 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) кошти від надання платних послуг 30299.8 UAH
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Кошти НСЗУ 342529.06 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

Документи замовника

Обґрунтування закупівлі

25 квітня 2024 17:18
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Для проведення лабораторних досліджень хворим згідно вимог НСЗУ Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-25-011798-a

Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ та кошти спеціального рахунку)

Очікувана вартість предмета закупівлі: 372 828,86 грн. з ПДВ.
З них за рахунок коштів НСЗУ – 342529,06 грн. та
за рахунок коштів від надання платних послуг – 30 299,80 грн.

Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі проведеного моніторингу отриманих комерційних пропозицій.
Місце поставки (передачі) Товару: м. Суми вул. Металургів, 38 вул. Хворостянка,3.
Строк поставки товару: протягом 2024 року згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін.
Розгорнути Згорнути