Канцтовари в ас
Сума
16 136 UAH
UA-P-2020-02-09-000289-b 0e7a588baeb04ef4a2d4c9d9826b70ed
Оголошено тендер
Опубліковано: 09 лютого 2020 19:35
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38743462

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцтовари в ас, Папі ксероксний А4 500 арк. 80 гр. - 51 пачка, Папка реєстратор А4 5 см - 23 штуки, Папка реєстратор А4 7 см - 14 штуки, ррррПапка швидкозшивч с прозор.верхом А4 - 55 штуки, Папір для нотаток 75*75 100 арк. - 11 штуки, Папка пластикова А4 2 кільця - 9 штуки, Папка на кнопці А4 - 3 штуки, Папка А4 80файлів - 6 штуки, Файл А4 100 шт - 18 упаковка, Папка швидкозшивач пл. А4 - 5 штуки, Клей олівець 80 г - 25 штуки, Книга канцелярська А4 48 арк. - 2 штуки, Книга канцелярська А4 176 арк. - 16 штуки, Ручка масляна 0,5 мм - 94 штуки, Олівець графітний - 25 штуки, Корректор ручка 10 мл мет.кінчик - 16 штуки, Корегуюча рідина 20 мл водна основа - 16 штуки, Маркер пемнентний - 1 штуки, Скотч 24*30 - 2 штуки, Скотч прозорий 48*100 - 8 штуки, Скоби до степлера 24/6 - 10 штуки, ЗОШИТ 24 арк - 4 штуки, Лінійка пластикова 30 см - 1 штуки, Обкладинка для зошита - 100 штуки, Скріпка кольорова28 мм - 5 штуки, Калькулятор 12рБриллиант 2ел.живлення 199*153*30мм - 3 штуки, Біндер кольор.25 мм - 3 штуки, Біндер кольор.19 мм - 10 штуки, Лоток горизонтальн - 14 штуки, Стержень кульковий 140 мм - 66 штуки, Папка картона обкладинка Справа - 60 штуки, Конверт А6 з маркою - 105 штуки, Клей ПВА 250 г - 6 штуки, Степлер 24/6 26/6 25 арк. - 3 штуки, Журнал реєстрації вих/вхід кореспонд. - 4 штуки, Індивід.карта вагітної - 15 штуки, Журнал реєстрації довідок про потребу дитини у дом.доляді - 3 штуки, Журнал реєстрації анаізів - 5 штуки, Обмінна карта пологового будинку - 10 штуки

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ: відсутній

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 16 136 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 16136 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2020

Документи замовника