ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (дрібне канцелярське приладдя, папір А-4)
Сума
415 724 UAH
UA-P-2024-05-10-007514-a 0df36ced20f94457bd10070db1bb445b
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 травня 2024 12:39
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Міністерство соціальної політики України
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37567866
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Киев, 01601, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (дрібне канцелярське приладдя, папір А-4) , Розшивач скоб (дестеплер) - 5 штука, Затискач 51 мм (Біндер) - 50 штука, Затискач 25 мм (Біндер) - 50 штука, Блок паперу з клейким шаром для нотаток (в асортименті) - 300 блок, Діркопробивач металевий з лінійкою - 5 штука, Закладки клейкі пластикові 5 кольорів - 500 блок, Клей-олівець 15 гр - 50 штука, Клей-ПВА, 100 мл - 30 штука, Коректор-ручка металевий наконечник (коректор спиртовий) - 30 штука, Лінійка алюмінієва - 10 штука, Маркер перманентний білий - 10 штука, Маркер перманентний чорний - 10 штука, Лезо змінне, 18 мм - 10 штука, Ніж канцелярській, 18 мм - 10 штука, Ножиці офісні - 10 штука, Олівець графітовий, без гумки - 500 штука, Ластик - 50 штука, Папка, картонна, на зав"язках - 500 штука, Швидкозшивач - 100 штука, Матеріали для ламінування - 1 пачка, Пружина металева А4 4.8 3/1, (для біндера) - 2 пачка, Пружина металева А4 6.4 3/1, (для біндера) - 2 пачка, Пружина металева А4 8.0 3/1, (для біндера) - 2 пачка, Пружина металева А4 12.7 3/1, (для біндера) - 1 пачка, Пружина металева А4 14.3 3/1, (для біндера) - 1 пачка, Рамка для фотографій - 200 штука, Скоби д/степл.№ 24/6 - 200 пачка, Скріпки канцелярські, 28 мл. - 250 пачка, Степлер №24/6 - 20 штука, Скотч пакувальний - 50 штука, Чинка механічна для олівців - 5 штука, Файл А4, 40 мкм. - 50 пачка, Файл А4, 30 мкм. - 50 пачка, Фарба штемпельна - 5 штука, Набір маркерів для дошок - 10 набір, Маркер текстовий - 20 набір, Короб для архівних боксів - 50 штука, Бокс архівний для документів - 200 штука, Календар настінний, квартальний на 2025 рік - 50 штука, Ручка кулькова неавтоматична (чорнило синє) - 750 штука, Ручка масляна неавтоматична (чорнило синє) - 100 штука, Ручка кулькова автоматична (чорнило синє) з написом «Міністерство соціальної політики» - 100 штука, Коригуюча рідина з пензликом (Коректор спиртовий) - 30 штука, Лінійка пластикова - 15 штука, Скріпка канцелярка, 50 мл. - 50 пачка, Блок паперу для фліпчартів - 2 пачка, Папка-реєстратор - 20 штука, Журнал реєстрації Інструктажів з питань охорони праці на робочому місці - 30 штука, Папір А-4 - 1700 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30192920-6 — Корегувальна рідина
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30191100-5 — Архівне устаткування
ДК021-2015: 30199792-8 — Календарі
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 415 724 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 415724 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2024

Документи замовника

10 травня 2024 12:45
Електронний підпис