Відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення для Іллінецької районної філії Вінницького обласного центру зайнятості)
Сума
594 UAH
UA-P-2021-04-29-001068-a 0c1df128cee5445abd04a231f05c771a
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 квітня 2021 12:03
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05392714
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, місто Вінниця, 21009, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
4. Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення для Іллінецької районної філії Вінницького обласного центру зайнятості)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2272 — Оплата водопостачання та водовідведення

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 594 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Бюджет цільових фондів Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. 594 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2021

11. Примітки: ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ ТИМЧАСОВОГО КОШТОРИСУ НА I ПІВРІЧЧЯ 2021 РОКУ!!! Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Процедура закупівлі визначена відповідно до абз.3 п.2 ч.7 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі", відсутність конкуренції з технічних причин.

Документи замовника

29 квітня 2021 12:03
Електронний підпис