Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (ТОЙОТА ХАЙ-Ейс або аналог)
Сума
10 600 UAH
UA-P-2020-07-03-004255-c 0bae98cea52c4c33b1ad0cf54b04cb27
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 липня 2020 16:10
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01991470
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Житомир, 10002, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (ТОЙОТА ХАЙ-Ейс або аналог)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 600 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше кошти НСЗУ 10600 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2020

11. Примітки: Згідно наявної потреби у закупівлі. Місцезнаходження замовника - 10002, Житомирська обл., місто Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО, будинок 24/4. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.

Документи замовника

03 липня 2020 16:11
Електронний підпис