Юридично-консультаційне обслуговування за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лави, Стілець м’який офісний) UA-2021-08-09-011525-a (відміна торгів); ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (письмові столи та книжкові шафи) UA-2021-08-19-009578-a (відміна торгів); ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лави, Стілець м’який офісний) UA-2021-08-31-006480-a (відміна торгів); ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Проведення лабораторних досліджень- забезпечення організації проведення діагностики та лабораторних досліджень біологічних матеріалів пацієнтів Замовника згідно скерування) UA-2021-09-06-004767-b (відміна торгів); ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Проведення лабораторних досліджень- забезпечення організації проведення діагностики та лабораторних досліджень біологічних матеріалів пацієнтів Замовника згідно скерування) UA-2021-09-06-010365-c (відміна торгів).
Сума
2 500 UAH
UA-P-2021-12-02-016675-c 0a8ccd7cca434d948bc9c3b17b708cb1
Оголошено тендер
Опубліковано: 02 грудня 2021 16:02
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #23970286
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, Львів, 79049, пр. Червоної калини, 68
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Юридично-консультаційне обслуговування за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лави, Стілець м’який офісний) UA-2021-08-09-011525-a (відміна торгів); ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (письмові столи та книжкові шафи) UA-2021-08-19-009578-a (відміна торгів); ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лави, Стілець м’який офісний) UA-2021-08-31-006480-a (відміна торгів); ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Проведення лабораторних досліджень- забезпечення організації проведення діагностики та лабораторних досліджень біологічних матеріалів пацієнтів Замовника згідно скерування) UA-2021-09-06-004767-b (відміна торгів); ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Проведення лабораторних досліджень- забезпечення організації проведення діагностики та лабораторних досліджень біологічних матеріалів пацієнтів Замовника згідно скерування) UA-2021-09-06-010365-c (відміна торгів).

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 2500 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

Документи замовника

02 грудня 2021 16:52
Електронний підпис