Паперове канцелярське приладдя
Сума
2 850 UAH
UA-P-2020-11-24-000513-b 0a4527443ef7428aacae578d345fb81e
Оголошено тендер
Опубліковано: 24 листопада 2020 09:21
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Лозівської міської ради Харківської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04058829
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, місто Лозова, 64600, вул. Ярослава Мудрого, 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Паперове канцелярське приладдя, Блокнот на спіралі, 80 арк., формат А4 (книжний) - 7 шт, Блокнот на спіралі, 96 арк., формат А4 (книжний) - 14 шт, Блок паперу для нотаток - 23 пачка, Блок паперу для нотаток на клейкій стрічці - 24 пачка, Журнал реєстраційний клітинка, 100 арк. тверда обкладинка - 14 шт, Журнал реєстраційний клітинка, 50 арк. м'яка обкладинк - 21 шт

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
ДК021-2015: 22816100-4 — Блокноти
ДК021-2015: 22816000-3 — Папірці для нотаток

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 850 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 2835 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2020

Документи замовника

24 листопада 2020 10:05
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:05
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:01
Електронний підпис
24 листопада 2020 09:34
Електронний підпис
24 листопада 2020 09:24
Електронний підпис