Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
793,18 UAH
UA-P-2021-12-15-011231-c 0a28241cd2544ef0a4fc0c4ab4bc2a26
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 грудня 2021 12:33
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУРИСТИЧНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41890095
3. Місцезнаходження: Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, 69035, просп. Соборний, буд. 151
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Корзина для паперів пластикова - 1 штуки, Табличка 198*99мм двостороння, прозора - 3 штуки, Батарейка CR 2032, 3V Durecell - 6 штуки, Батарейка Duracell LR03 MN2400 - 12 штуки, Брелок-ідентифікатор пластиковий для ключів 60/20 см Е41637 - 10 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 793,18 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 793.18 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

Документи замовника