ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва». Реконструкція зливової каналізації по вул. Перемоги в районі Вознесенівського ринку, м. Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015–71242000-6 (Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)]
Сума
262 500 UAH
UA-P-2020-11-26-010744-b 07bf6107dfa246e29652ad8e60200212
Оголошено тендер
Опубліковано: 26 листопада 2020 17:06
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40467658
3. Місцезнаходження: Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, 69037, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва». Реконструкція зливової каналізації по вул. Перемоги в районі Вознесенівського ринку, м. Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015–71242000-6 (Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)]

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3142 — Реконструкція та реставрація інших об’єктів

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 262 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 262500 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2020

11. Примітки: Обсяг фінансування на 2020 рік 150 000,00 грн. Обсяг фінансування на 2021 рік 112 500,00 грн. Відповідно до частини 7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в новій редакції від 19.04.2020 року.

Документи замовника

26 листопада 2020 17:07
Електронний підпис