код ДК 021:2015: 33920000-2 « Обладнання та приладдя для розтину » (код НК 024:2019: 35975 «Мішок паталогоанатомічний » (Непромокальний герметичний пакет-мішок)
Сума
8 450 UAH
UA-P-2020-10-26-006218-a ● 0796ff31237b457cb4395ed25d50a03d
Оголошено тендер
Опубліковано: 26 жовтня 2020 14:09
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #14233274
3. Місцезнаходження:
Україна,
Чернігівська область,
місто Чернігів,
14034,
вулиця 1-го Травня 168б
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
код ДК 021:2015: 33920000-2 « Обладнання та приладдя для розтину » (код НК 024:2019: 35975 «Мішок паталогоанатомічний » (Непромокальний герметичний пакет-мішок)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33920000-5 — Обладнання та приладдя для розтину
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 450 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 8450 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
жовтень, 2020
11. Примітки: Місцезнаходження Замовника : 14034, м. Чернігів, вул. 1-го Травня, 168б. Категорія Замовника : Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені в п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» із змінами. Джерело фінансування : Доходи від власних надходжень . Закупівля для запобігання пандемії COVID-19
Документи замовника
26 жовтня 2020 14:12
|
Електронний підпис |
26 жовтня 2020 14:11
|
Електронний підпис |
26 жовтня 2020 14:10
|
Електронний підпис |
26 жовтня 2020 14:09
|
Протокол.docx |