Офісні меблі за ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Сума
47 000 UAH
UA-P-2020-12-10-006213-c 071ae621768e42e684751b35cfbc0541
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 грудня 2020 12:10
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Сектор освіти Васильківської районної державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02142402
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, селище Васильківка, 52600, вул.Партизанська,150 Підприємства, установи, організації, зазначені п.3ч1 ЗУ Про публічні закупівлі
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісні меблі за ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39130000-2 — Офісні меблі

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 47 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 47000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2020

11. Примітки: Місцезнаходження:Україна, Дніпропетровська обл., сел.Васильківка, вул..Партизанська, 150, 52600. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 частини1 статті 2 Закону України « Про публічні закупівлі».

Документи замовника

10 грудня 2020 12:13
Електронний підпис