Канцелярські товари та дрібне канцелярське приладдя в асортименті
Сума
88 000 UAH
UA-P-2020-11-27-009386-b 06017edac54d4da0bc56f9226e7cf539
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 листопада 2020 17:03
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Львівський державний університет внутрішніх справ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #08571995
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ГОРОДОЦЬКА, будинок 26
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари та дрібне канцелярське приладдя в асортименті, Офісний папір А4 Maestro Extra 80г/м2 - 0, Папка з файлами А4 - 0, Файл для документів А4 - 0, Степлер Axent 24/6 - 0, Антистеплер - 0, Папка-сегрегатор А4 - 0, Ручка Axent Reporter масляна автоматична з кнопкою - 0, Бокс для скріпок з магнітом Optima О47901 - 0, Нитка для прошиття документів - 0, Ножиці канцелярські - 0, Ручка Axent Reporter масляна автоматична з кнопкою - 0, Пластикові закладки NEON, з клейкою смужкою, стрілки - 0, Скоби №24/6 - 0, Скріпки 28 мм - 0, Ручка гелева Optima Gel Fine - 0, Довіреність (типова форма №М-2) - 0, Перманентний маркер - 0, Набір маркерів Schneider - 0, Скріпки 50 мм - 0, Біндер 25 мм - 0, Біндер 19 мм - 0, Діркопробивач з лінійкою Buromax, металевий - 0, Степлер міцний №23 100 листов Buromax BM.4285-01 - 0, Скоби №23/8 - 0, Скоби №23/10 - 0, Скоби №23/13 - 0, Коректор-ручка Axent - 0, Ручка масляна WIN Totem Glidex - 0, Папка-конверт на кнопку А5 - 0, Календар настільний перекидний на 2021 рік - 0, Календар настільний перекидний на 2021 рік у вигляді пірамідки - 0, Клейка стрічка канцелярська прозора 12 мм*20 м - 0, Клейка стрічка канцелярська прозора 40 мм*100 м - 0, Підставка-органайзер для ручок Delta by Axent D3003-01, колір чорний - 0

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК021-2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30199792-8 — Календарі
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 88 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 88000 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2020

11. Примітки: Мова-українська

Документи замовника

30 листопада 2020 14:40
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:40
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:40
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:35
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:31
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:03
Електронний підпис