Канцелярські товари
Сума
14 471,66 UAH
UA-P-2021-08-20-007910-a 048e58c9023b4a3a8a83116f4cfb72b9
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 серпня 2021 14:32
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Господарський суд Київської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03499945
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 01032, вул. Симона Петлюри, 16/108
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, Книга обліку - 24 шт, Книга канцелярська - 34 шт, Книга записна - 15 шт, Книга обліку - 20 шт, Блокнот - 40 шт, Зошит на пружині - 25 шт, Набір стікерів - 10 пачка, Стікер - 120 шт, Набір стікерів - 20 шт, Закладки клейкі пластикові - 100 шт, Закладки паперові - 100 шт, Папір для нотаток - 30 шт, Блок паперу - 90 шт, Лоток вертикальний - 14 шт, Папка з файлами - 48 шт, Швидкозшивач з картону - 50 шт, Швидкозшивач пластиковий А4 - 58 шт, Файл А4 - 6 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 14 471,66 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 14471.66 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2021

Документи замовника

20 серпня 2021 14:33
Електронний підпис