Будівельні матеріали (для поточного ремонту адмінбудівлі сюВиноград 2 поверх) Гіпсокартон
Сума
41 000 UAH
UA-P-2023-12-12-002478-a ● 03e5e0c1cb3e4a8a8bb713045f13e43e
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 грудня 2023 11:14
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИНОГРАДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04410479
3. Місцезнаходження:
Україна,
Черкаська область,
с. Виноград,
19340,
вул. Центральна, 46а
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Будівельні матеріали (для поточного ремонту адмінбудівлі сюВиноград 2 поверх) Гіпсокартон
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 41 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 41000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2023
11. Примітки: Закупівля здійснюється за рахунок виділення додаткових коштів згідно Рішення сесії Виноградської сільської ради №30-4/VIII від 01.12.2023 року.
Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі
зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі;8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.
Документи замовника
12 грудня 2023 11:29
|
Електронний підпис |