Придбання канцелярського приладдя, паперу
Сума
1 332,50 UAH
UA-P-2021-09-03-007331-c 03a88b4a65164dc8835585d610340923
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 вересня 2021 14:12
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР" НОВОТРОЇЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГЕНІЧЕСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42223165
3. Місцезнаходження: Україна, Херсонська область, смт. Новотроїцьке, 75300, вул. Гоголя, буд. 28
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Придбання канцелярського приладдя, паперу

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 332,50 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет канцелярське приладдя, папір 1332.5 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2021

Документи замовника

03 вересня 2021 14:13
Електронний підпис