Канцелярське приляддя
Сума
850 000 UAH
UA-P-2021-04-23-001806-a 03a7159d1a514bb59feee08d0abdaadf
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 квітня 2021 09:49
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #36290160
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, Одеса, 65022, вулиця Косовська, 2-Д
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приляддя, Папір для друку А4, 80 г/м² - 200 пачок, Папір для друку А4, 75 г/м² - 4600 пачок, Папір для друку А4, 70 г/м² - 40 пачок, Папір для друку А4, 80 г/м² (100% вторинна сировина) - 200 пачок, Папір СПФ 420 - 100 ящик, Олівець чорнографітний з гумкою - 800 штуки, Скріпки 33 мм. - 600 пачок, Коректор-ручка - 200 штуки, Скоба №10 - 400 пачок, Скоба №24/6 - 400 пачок, Скоба №23/13 - 100 пачок, Файли для документів А4+ - 400 пачок, Реєстратор А4/50мм - 200 штуки, Реєстратор А4/70мм - 200 штуки, Швидкозшивач А4 (без перфорації) - 600 штуки, Клей-олівець - 400 штуки, Клей ПВА - 200 штуки, Закладки пластикові з клейким шаром - 100 штуки, Степлер (скоби №10) - 50 штуки, Степлер (скоби №24/6,26/6) - 100 штуки, Маркер - 300 штуки, Діркопробивач на 70 арк. - 20 штуки, Діркопробивач на 30 арк. - 50 штуки, Біндер металевий 32 мм. - 60 пачок, Біндер металевий 25 мм. - 60 пачок, Книга обліку А4 - 50 штуки, Ножиці - 50 штуки, Ручка масляна, синя - 1000 штуки, Ручка масляна, чорна - 1000 штуки, Ручка кулькова, синя - 1000 штуки, Блок паперу для нотаток - 400 штуки, Калькулятор - 40 штуки, Штемпельна фарба - 150 штуки, Штемпельна подушка - 20 штуки, Конверт С5 з вікном - 50000 штуки, Пакет В4, крафт - 400 штуки, Стрічка клейка 48*100м - 60 штуки, Стрічка клейка 18*20 - 60 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30199600-6 — Розділювачі сторінок
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30192111-2 — Штемпельні подушки
ДК021-2015: 30199230-1 — Конверти

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 850 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 850000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2021

Документи замовника

23 квітня 2021 10:04
Електронний підпис