Канцелярські вироби
Сума
380 459,16 UAH
UA-P-2021-11-17-003240-c 02defe2c0d444f2496765504a37a7a2c
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 листопада 2021 17:43
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40081258
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 01054, вул. І. Франка, 21
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські вироби

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 380 459,16 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 0 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2021

11. Примітки: Затверджено протоколом від 12.11.2021 № 108/21

Документи замовника

17 листопада 2021 17:44
Електронний підпис