Кухонне приладдя (Код 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)
Сума
4 780 UAH
UA-P-2024-04-16-015225-a 022771fda0f843bc95ed31fec6b6605a
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 квітня 2024 16:31
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ освіти Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43920498
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, Рава-Руська, 80316, вул.Ярослава Мудрого, 3
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Кухонне приладдя (Код 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), Смітник - 1 штуки, Миска нерж. - 2 штуки, Миска нерж. - 1 штуки, Піднос - 2 штуки, Тарілки - 18 штуки, Виделки - 30 штуки, Чайник - 1 штуки, Контейнер 9,5л - 2 штуки, Ложки чайні - 18 штуки, Миски нерж. - 2 штуки, Каструля - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
ДК021-2015: 39224340-3 — Відра для сміття
ДК021-2015: 39221240-1 — Миски
ДК021-2015: 39221160-6 — Таці
ДК021-2015: 39221210-2 — Тарілки
ДК021-2015: 39223200-3 — Виделки
ДК021-2015: 39221200-9 — Столовий посуд
ДК021-2015: 39221130-7 — Контейнери для харчових продуктів
ДК021-2015: 39223100-2 — Ложки
ДК021-2015: 39221000-7 — Кухонне приладдя

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 780 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 4780 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

Документи замовника

16 квітня 2024 16:33
Електронний підпис