Технічне обслуговування, поточний ремонт комп'ютерної, офісної, копіювальної техніки, заправка картриджів, регенерація картриджів до офісної та копіювальної техніки, заміна акумуляторних батарей, ремонт блоків живлення (ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Сума
24 000 UAH
UA-P-2024-02-07-004831-b 01c4d576eca24b848846269091fdd1a9
Оголошено тендер
Опубліковано: 07 лютого 2024 14:54
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44173515
3. Місцезнаходження: Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, 58005, вул.Чехова Антона, будинок 23
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Технічне обслуговування, поточний ремонт комп'ютерної, офісної, копіювальної техніки, заправка картриджів, регенерація картриджів до офісної та копіювальної техніки, заміна акумуляторних батарей, ремонт блоків живлення (ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) , Технічне обслуговування, поточний ремонт комп'ютерної, офісної, копіювальної техніки, заправка картриджів, регенерація картриджів до офісної та копіювальної техніки, заміна акумуляторних батарей, ремонт блоків живлення - 1 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 24 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 24000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

11. Примітки: керуючись п.11 Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Документи замовника

07 лютого 2024 14:59
Електронний підпис