Технічне обслуговування, поточний ремонт комп'ютерної, офісної, копіювальної техніки, заправка картриджів, регенерація картриджів до офісної та копіювальної техніки, заміна акумуляторних батарей, ремонт блоків живлення (ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Сума
24 000 UAH
UA-P-2024-02-07-004831-b ● 01c4d576eca24b848846269091fdd1a9
Оголошено тендер
Опубліковано: 07 лютого 2024 14:54
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44173515
3. Місцезнаходження:
Україна,
Чернівецька область,
місто Чернівці,
58005,
вул.Чехова Антона, будинок 23
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Технічне обслуговування, поточний ремонт комп'ютерної, офісної, копіювальної техніки, заправка картриджів, регенерація картриджів до офісної та копіювальної техніки, заміна акумуляторних батарей, ремонт блоків живлення (ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) , Технічне обслуговування, поточний ремонт комп'ютерної, офісної, копіювальної техніки, заправка картриджів, регенерація картриджів до офісної та копіювальної техніки, заміна акумуляторних батарей, ремонт блоків живлення - 1 послуга
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 24 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 24000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2024
11. Примітки: керуючись п.11 Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Документи замовника
07 лютого 2024 14:59
|
Електронний підпис |