код ДК 021-2015 (CPV) 98390000-3 - Інші послуги (заміна подушок для печаток, заміна кліше печаток)
Сума
1 641 UAH
UA-P-2024-02-22-001830-a 013ce8b81398442fbc5aa4de637219d2
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 лютого 2024 11:35
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38764676
3. Місцезнаходження: Україна, Черкаська область, Черкаси, 18001, вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: код ДК 021-2015 (CPV) 98390000-3 - Інші послуги (заміна подушок для печаток, заміна кліше печаток)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 98390000-3 — Інші послуги

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 641 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 1641 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

11. Примітки: Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36. Тип закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

Документи замовника

22 лютого 2024 11:36
Електронний підпис