Комплексне обслуговування споживачів (населення) житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна», за кодом ДК 021:2015: 72310000-1 – Послуги з обробки даних
Сума
3 137 040 UAH
UA-P-2023-12-25-000570-c 00ad73118626444e84bcb76ff13643f4
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 грудня 2023 09:25
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КП КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #35692211
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, Київ, 01021, пров.Маряненко,буд.7
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Комплексне обслуговування споживачів (населення) житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна», за кодом ДК 021:2015: 72310000-1 – Послуги з обробки даних

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 137 040 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 3137040 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

25 грудня 2023 09:26
Електронний підпис

Обґрунтування закупівлі

25 грудня 2023 09:28
Враховуючи те, що виконавцем Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання, а саме Комунальний концерн «Центр комунального сервісу», який було створено згідно з рішенням Київської міської ради від 14.05.2015 № 467/1331. Основними напрямками діяльності Концерну є відкриття сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг та проведення прийому споживачів, здійснення нарахувань та виготовлення рахунків на сплату житлово-комунальних послуг для споживачів, отримання інформації від споживачів про показники приладів обліку та внесення інформації в програмно-апаратні комплекси, забезпечення збору платежів від споживачів житлово-комунальних послуг на користь їх виконавців (виробників), забезпечення проведення претензійно-позовної роботи учасниками Концерну за єдиною правовою позицією, здійснення комплексних заходів по підвищенню платіжної дисципліни населення тощо. При цьому комплексне обслуговування споживачів здійснюється Концерном відповідно до державної та регіональної політики за принципом «єдиного вікна».
Система «Єдине вікно» визнана найкращим інструментом спрощення та зменшення кількості процедур. Вона дає можливість всім учасникам процесу надавати одночасно необхідну інформацію в стандартизованій формі в єдиний пропускний канал. Тобто, всі фахівці, фізично перебуваючи в різних місцях, об’єднують свої потоки інформації в єдину базу. Результатом синхронізованої обробки Концерном документів та інформації щодо споживачів стає єдиний набір даних, необхідних для ведення роботи з реалізації послуг. Відповідно до зазначеної вище державної політики запровадження обслуговування Споживачів, відповідно до принципу «єдиного вікна» виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) видано розпорядженням від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (зі змі
Розгорнути Згорнути