Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Мішки для сипучих матеріалів»
Сума
684 000 UAH
UA-P-2023-10-13-004961-a 0047bb15654a4cbbb79a2478d42f0a03
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 жовтня 2023 18:10
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #36443329
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, Краматорськ, 84333, вулиця Академічна, 11
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Мішки для сипучих матеріалів», 1. Мішки для сипучих матеріалів (захисного кольору 50/90 (58 гр/м2) - 30000 одиниця, 2. Мішки для сипучих матеріалів (білого кольору 50/90 (42 гр/м2) - 30000 одиниця

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 18930000-7 — Мішки та пакети
ДК021-2015: 18937000-6 — Пакувальні мішки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 684 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Післяплата в розмірі 100% протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в тако 100 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2023

Документи замовника

13 жовтня 2023 18:15
Електронний підпис