Офісне приладдя (Біндер 25мм OFFICE 18092519-05 уп 12шт 2шт, Біндер 41мм OFFICE 18094119-05 уп 12шт , 2шт,Папір для нотаток 85*85мм 400арк кольоровий клеєний NV-75007 5 шт,Бокс для скріпок з магнітом KF02133 (12) (Q-CONNECT) 1шт, Бумага А4 500л. R-Copy Basic 80г/м2 50 шт, Олівець чорнографітовий НВ "Еволюшн Стріпс" з гумкою bc896034 5шт, Клей ПВА 250мл супер-ковпачок 2шт, Набір стікерів 40*50 мм., 3 різнокольорові штуки по 100 арк . SB-8552 2шт, Папка на кнопці А5 Axent синя 1522-22-А 5шт, Папка реєстратор А4 Jobmax LUX 50мм салатова збірна BM.3012-15c Buromax 3шт, Папка реєстратор А4 Jobmax LUX 50мм сіра збірна BM.3012-09c Buromax 3шт, Папка реєстратор А4 Delta by Axent 50мм чорна зібрана D1713-01C 2шт, Папка реєстратор А4 Jobmax LUX 70мм сіра збірна BM.3011-09c 2шт, Папка реєстратор А4 Jobmax LUX 70мм чорна збірна BM.3011-01c 2шт, Папка А4 пластикова з планкою-притиском 65арк. мікс180мкм Е31205 5шт, Ручка BIC "Раунд Стік Клік" синя bc926376 10шт, Ручка-автомат кулькова синя BIC "Софт Клік Грип" bc8373982 10шт, Швидкозшивач А4 жовтий OFFICE 21101111-06 10шт, Швидкосшивач картонний економ 20шт, Швидкозшивач А4 синій OFFICE 21101111-01 10шт, Швидкозшивач з перфорацією А4 червоний OFFICE 21104121-04 5шт, Швидкозшивач з перфорацією А4 св-блакитний 21104121-21 (25) (OFFICE PRODUCTS) 15шт, Скотч пакувальний прозорий 45*200 3шт, Скріпки 28мм 100шт круглі нікельовані BM.5005 2шт, Скріпки 28мм 100шт круглікольорові BM.5015 4шт, Стругалка+гумка Nataraj Iflip 2в1 2889510072шт, Файл-карманець А4 40 мкм 310*235 прозорий глянець 100шт 3шт.)
Сума
11 866,10 UAH
UA-P-2023-04-04-004115-b ● 000ce33a0f814c2a87e748cefe14aa35
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 квітня 2023 17:18
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Розівська селищна рада Пологівського району Запорізької області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #20478637
3. Місцезнаходження:
Україна,
Запорізька область,
смт Розівка,
70302,
вул Каштанова 14
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне приладдя (Біндер 25мм OFFICE 18092519-05 уп 12шт 2шт, Біндер 41мм OFFICE 18094119-05 уп 12шт , 2шт,Папір для нотаток 85*85мм 400арк кольоровий клеєний NV-75007 5 шт,Бокс для скріпок з магнітом KF02133 (12) (Q-CONNECT) 1шт, Бумага А4 500л. R-Copy Basic 80г/м2 50 шт, Олівець чорнографітовий НВ "Еволюшн Стріпс" з гумкою bc896034 5шт, Клей ПВА 250мл супер-ковпачок 2шт, Набір стікерів 40*50 мм., 3 різнокольорові штуки по 100 арк . SB-8552 2шт, Папка на кнопці А5 Axent синя 1522-22-А 5шт, Папка реєстратор А4 Jobmax LUX 50мм салатова збірна BM.3012-15c Buromax 3шт, Папка реєстратор А4 Jobmax LUX 50мм сіра збірна BM.3012-09c Buromax 3шт, Папка реєстратор А4 Delta by Axent 50мм чорна зібрана D1713-01C 2шт, Папка реєстратор А4 Jobmax LUX 70мм сіра збірна BM.3011-09c 2шт, Папка реєстратор А4 Jobmax LUX 70мм чорна збірна BM.3011-01c 2шт, Папка А4 пластикова з планкою-притиском 65арк. мікс180мкм Е31205 5шт, Ручка BIC "Раунд Стік Клік" синя bc926376 10шт, Ручка-автомат кулькова синя BIC "Софт Клік Грип" bc8373982 10шт, Швидкозшивач А4 жовтий OFFICE 21101111-06 10шт, Швидкосшивач картонний економ 20шт, Швидкозшивач А4 синій OFFICE 21101111-01 10шт, Швидкозшивач з перфорацією А4 червоний OFFICE 21104121-04 5шт, Швидкозшивач з перфорацією А4 св-блакитний 21104121-21 (25) (OFFICE PRODUCTS) 15шт, Скотч пакувальний прозорий 45*200 3шт, Скріпки 28мм 100шт круглі нікельовані BM.5005 2шт, Скріпки 28мм 100шт круглікольорові BM.5015 4шт, Стругалка+гумка Nataraj Iflip 2в1 2889510072шт, Файл-карманець А4 40 мкм 310*235 прозорий глянець 100шт 3шт.)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 11 866,10 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 11866.1 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2023
Документи замовника
04 квітня 2023 17:22
|
Електронний підпис |