Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі станції водопідготовки «машинний зал першої ступені, фільтрувальний зал першої ступені, адмінбудівля» м. Обухів, вул. Київська, 130 В
Очікувана вартість
670 000,00 UAH
UA-2022-10-07-007528-a fe5c2f8c2cec46cd88ff29e88b248062
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісова Вікторія Сергіївна

0660818090 voda_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБУХІВСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Код ЄДРПОУ: 25690247
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 130В
Контактна особа: Лісова Вікторія Сергіївна
0660818090
voda_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2022 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2022 14:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2022 14:25
Очікувана вартість: 670 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі станції водопідготовки «машинний зал першої ступені, фільтрувальний зал першої ступені, адмінбудівля» м. Обухів, вул. Київська, 130 В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок із підрядником здійснюється на умовах внесення 40 % (сорок відсотків) авансового платежу, необхідного для початку робіт, за 3 (три) робочі дні до початку виконання робіт. Аванс 3 Робочі 40
Виконання робіт Розрахунок із підрядником здійснюється на умовах внесення 60 % (шістдесят відсотків) протягом 10 робочих днів із моменту підписання сторонами акта-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2022 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2022 14:31
Оголошення про проведення СЗ від 07.10.2022 року.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2022 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Уляніч Василь Петрович 666 508,58
UAH
666 508,58
UAH
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2022 16:43
Електронний підпис
13 жовтня 2022 16:41
ВІд.труд. і зарпл..pdf
13 жовтня 2022 16:41
Відгук Фенікс.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Деф акт адм.корп стр.1.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Деф акт маш.зал стр.1.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Деф акт маш.зал стр.2.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Деф акт фільт.зал стр.1.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Деф акт фільт.зал стр.2.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Деф.акт.адм.корп.стр.2.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Дог.підр. стр.1.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Дог.підр.стр.2.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Дог.підр.стр.3.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Дог.підр.стр.4.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Дог.підр.стр.5.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Дог.ціна стр.1.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Дог.ціна стр.2.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Л.к. м.зал стр.2.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Л.к. м.зал стр.4.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Л.к. ф.зал.стр.1.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Л.к.м. зал стр.3.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Л.к.м.зал стр.1.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Л.к.ф.зал стр.2.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Л.к.ф.зал стр.3.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Л.к.ф.зал стр.4.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Лист-відгук з медбази.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Лист-довідка.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Об.кошт..pdf
13 жовтня 2022 16:41
Пояс.записка.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Прот.дог.ціни.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Під.від.ресур. стр.1.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Під.від.ресурс. стр.3.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Під.від.ресурс.стр.2.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Під.від.ресурс.стр.4.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Роз.з.в.в. ф.залстр.3.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Роз.з.в.в.ф.зал стр.1.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Роз.заг.в.в.ф.зал.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Розр.з.в.в.м.зал стр.2.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Розр.заг.в.в.м.зал стр.1.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Розр.заг.в.в.м.зал стр.3.pdf
13 жовтня 2022 16:41
Цінова пропозиція.pdf
13 жовтня 2022 16:41
виписка з реєстру.pdf
13 жовтня 2022 16:41
доручення.pdf
13 жовтня 2022 16:41
копія паспорта.pdf
13 жовтня 2022 16:41
копія паспорта2.pdf
13 жовтня 2022 16:41
копія іпн Ульяніч А.В..pdf
13 жовтня 2022 16:41
копія іпн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Уляніч Василь Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Уляніч Василь Петрович
#1754613859
Переможець 666 508,58
UAH
18 жовтня 2022 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2022 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Уляніч Василь Петрович
#1754613859
666 508,58
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2023 16:36
Акт приймання виконаних будівельних робіт від 10.04.2023 року.pdf укладений
10 квітня 2023 16:35
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2023 13:21
ДОВІТКА ТПП.pdf зміни до договору
28 лютого 2023 13:19
Лист Підрядника.pdf зміни до договору
28 лютого 2023 13:19
Додаткова угода 3 до Договору № 162 підряду від 19.10.2022 року.pdf зміни до договору
28 лютого 2023 13:19
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2023 08:54
ДОВІТКА ТПП.pdf зміни до договору
30 січня 2023 08:53
Додаткова угода 2 до Договору № 162 підряду від 19.10.2022 року.pdf зміни до договору
30 січня 2023 08:53
Лист Підрядника.pdf зміни до договору
30 січня 2023 08:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 10:53
ДОВІТКА ТПП.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:52
лист Підрядника.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:52
Додаткова угода 1 до Договору № 162 підряду від 19.10.2022 року.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:52
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2022 13:35
Договір № 162 від 19.10.2022 року капітальний ремонт покрівлі вул.Київська 130В.pdf укладений
19 жовтня 2022 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Між Обухівським водопровідно-каналізаційним підприємством (далі – Замовник) та Фізичною особою-підприємцем Ульянічем Василем Петровичем (далі – Підрядник) за результатами спрощеної закупівлі було укладено Договір № 162 підряду від 19.10.2022 р. про виконання капітального ремонту покрівлі станції водо підготовки «машинний зал першої ступені, фільтрувальний зал першої ступені, адмінбудівлі» м. Обухів, вул. Київська, 130В (далі – Договір). Відповідно до обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), що настали у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, неодноразових повітряних тривог, віялових та аварійних відключень електричної енергії, а також частина робіт не може бути виконана відповідно до погодних умов. Враховуючи все вищенаведене, Підрядник  звернувся до Замовника з листом із проханням розглянути звернення наступного змісту. У ході виконання Договору Підрядником було встановлено необхідність продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.01.2023 р. (відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»). Строк виконання робіт та дія Договору до 31.01.2023 р. є достатнім для виконання робіт у повному обсязі, для виконання робіт, передбачених Договором. Таким чином, між Сторонами відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» було досягнуто згоди щодо продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.01.2023 р. та за результатами укладено додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Між Обухівським водопровідно-каналізаційним підприємством (далі – Замовник) та Фізичною особою-підприємцем Ульянічем Василем Петровичем (далі – Підрядник) за результатами спрощеної закупівлі було укладено Договір № 162 підряду від 19.10.2022 р. про виконання капітального ремонту покрівлі станції водо підготовки «машинний зал першої ступені, фільтрувальний зал першої ступені, адмінбудівлі» м. Обухів, вул. Київська, 130В (далі – Договір). Відповідно до обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), що настали у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, неодноразових повітряних тривог, віялових та аварійних відключень електричної енергії, а також частина робіт не може бути виконана відповідно до погодних умов. Враховуючи все вищенаведене, Підрядник звернувся до Замовника з листом із проханням розглянути звернення наступного змісту. У ході виконання Договору Підрядником було встановлено необхідність продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 28.02.2023 р. (відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»). Строк виконання робіт та дія Договору до 28.02.2023 р. є достатнім для виконання робіт у повному обсязі, для виконання робіт, передбачених Договором. Таким чином, між Сторонами відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» було досягнуто згоди щодо продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 28.02.2023 р. та за результатами укладено додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Між Обухівським водопровідно-каналізаційним підприємством (далі – Замовник) та Фізичною особою-підприємцем Ульянічем Василем Петровичем (далі – Підрядник) за результатами спрощеної закупівлі було укладено Договір № 162 підряду від 19.10.2022 р. про виконання капітального ремонту покрівлі станції водо підготовки «машинний зал першої ступені, фільтрувальний зал першої ступені, адмінбудівлі» м. Обухів, вул. Київська, 130В (далі – Договір). Відповідно до обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), що настали у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, неодноразових повітряних тривог, віялових та аварійних відключень електричної енергії, а також частина робіт не може бути виконана відповідно до погодних умов. Враховуючи все вищенаведене, Підрядник звернувся до Замовника з листом із проханням розглянути звернення наступного змісту. У ході виконання Договору Підрядником було встановлено необхідність продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 01.09.2023 р. (відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»). Строк виконання робіт та дія Договору до 01.09.2023 р. є достатнім для виконання робіт у повному обсязі, для виконання робіт, передбачених Договором. Таким чином, між Сторонами відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» було досягнуто згоди щодо продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 01.09.2023 р. та за результатами укладено додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2023 — 10 квітня 2023
Сума оплати за договором: 666 508,58
UAH