Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компресор АК-150МКВ
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2025-03-07-009227-a fd13d619f4604c7985b9fa2e77104a1d
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кукліна-Піскунова Наталія Миколаївна

+380669034272 natalochka061181@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А3074
Код ЄДРПОУ: 08151359
Місцезнаходження: Україна , Харківська обл., Харків,
Контактна особа: Кукліна-Піскунова Наталія Миколаївна
+380669034272
natalochka061181@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2025 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2025 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2025 16:30
Початок аукціону: 20 березня 2025 11:17
Початок аукціону: 20 березня 2025 11:17
Очікувана вартість: 15 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35420000-4: Частини транспортних засобів військового призначення


поршневий, двоциліндровий, триступеневий, повітряного охолодження

поршневий, двоциліндровий, триступеневий, повітряного охолодження
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Компресор АК-150МКВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61172, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Кільцевий прїзд 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2025
ДК 021:2015: 35420000-4 — Частини транспортних засобів військового призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100
Підписання договору Одноразова поставка 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 березня 2025 16:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 березня 2025 16:25
Оголошення про закупівлю компресор.docx
07 березня 2025 16:25
Оголошення про закупівлю компресор.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-25-000012 ● 983f996a24da402b91af304646881daf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2025 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.04.2025 № 124
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 25.04.2025 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2025 № 124

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2025-03-07-009227-a 07.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-05-02 11:23:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Компресор АК-150МКВ» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-07-009227-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:

1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

2. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: Чи укладався договір з переможцем торгів ТОВ "Р2 ТЕХ СИСТЕМС", у разі укладення договору пояснити причини його не оприлюднення?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-05-05 21:47:28

Пояснення

Підвантажені документи носять конфіденційний характер

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2025-05-06 12:28:12

Пояснення з власної ініціативи

Підвантажені документи носять конфіденційний характер

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновках про результати моніторингу закупівель UA-2025-02-06-007889-a, UA-2025-02-17-009931-a, UA-2025-02-20-012908-a, UA-2025-02-20-013136-a, UA-2025-02-21-005512-a, UA-2025-03-07-009227-a, та недопущення їх в подальшому згідно наказу командира військової частини А3074 від 15.05.2025 №79 відповідальні особи повинні пройти навчання за програмою «Публічні закупівлі у період правового режиму воєнного стану». Додатково повідомляємо, що уповноважені особи військової частини А3074 з 01.04.2025 проходять навчання з питань оборонних і публічних закупівель в рамках навчального проєкту “Проєкт 100” підготовки уповноважених осіб військових частин, що реалізується за підтримки Офісу з підтримки змін Міністерства оборони України, Проєкту реформи оборонних закупівель.

2025-05-17 14:20:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 травня 2025
Кінцевий строк оскарження: 27 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2025 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Р2 ТЕХ СИСТЕМС" 11 520 000,00
UAH
11 520 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТРАВЕРС» 14 250 000,00
UAH
13 999 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНОМАШ" 14 750 000,00
UAH
14 000 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 березня 2025 13:01
Електронний підпис
25 березня 2025 11:38
01. Статут.pdf
25 березня 2025 11:38
Довідка (1).zip
25 березня 2025 11:38
04. Лист-пояснення .pdf
25 березня 2025 11:38
Файл підпису (1).p7s
25 березня 2025 11:38
Витяг (1).pdf
25 березня 2025 11:38
01. Виписка.pdf
25 березня 2025 11:38
01. Наказ про призначення.pdf
25 березня 2025 11:38
01. Витяг.pdf
25 березня 2025 11:38
01. Свідоцтво ПДВ .pdf
25 березня 2025 11:38
01. Рішення 01.pdf
25 березня 2025 11:38
Довідка (2).zip
25 березня 2025 11:38
05. Пропозиція.pdf
25 березня 2025 11:38
03. Довідка .pdf
25 березня 2025 11:38
02. Довідка .pdf
25 березня 2025 11:38
file (1).pdf
25 березня 2025 11:38
01. Витяг з ЄДР 16.03.2025.zip
20 березня 2025 16:42
Електронний підпис
20 березня 2025 16:42
Електронний підпис
20 березня 2025 16:42
Довідка (2).zip.p7s
20 березня 2025 16:42
Витяг (1).pdf.p7s
20 березня 2025 16:42
Довідка (1).zip.p7s
20 березня 2025 16:33
Довідка (1).zip
20 березня 2025 16:33
Файл підпису (1).p7s
20 березня 2025 16:33
Витяг (1).pdf
20 березня 2025 16:33
Довідка (2).zip
19 березня 2025 12:32
Електронний підпис
19 березня 2025 12:32
Електронний підпис
19 березня 2025 12:30
07. Лист-гарантія.pdf.p7s
19 березня 2025 12:30
18. Лист-гарантія.pdf.p7s
19 березня 2025 12:30
01. Статут.pdf.p7s
19 березня 2025 12:30
01. Виписка.pdf.p7s
19 березня 2025 12:30
24. Гарантійний лист.pdf.p7s
19 березня 2025 12:30
01. Рішення 01.pdf.p7s
19 березня 2025 12:30
01. Витяг з ЄДР 16.03.2025.zip.p7s
19 березня 2025 12:30
01. Статут.zip.p7s
19 березня 2025 12:30
01. Витяг.pdf.p7s
19 березня 2025 12:30
05. Форма Пропозиція.pdf.p7s
19 березня 2025 12:30
01. Свідоцтво ПДВ .pdf.p7s
19 березня 2025 12:30
03. Договір.pdf.p7s
19 березня 2025 12:30
03. Договір 1.pdf.p7s
19 березня 2025 12:30
22. Довідка.pdf.p7s
19 березня 2025 11:06
01. Свідоцтво ПДВ .pdf
19 березня 2025 11:06
01. Наказ про призначення.pdf
19 березня 2025 11:06
01. Статут.zip
19 березня 2025 11:06
01. Витяг з ЄДР 16.03.2025.zip
19 березня 2025 11:06
01. Статут.pdf
19 березня 2025 11:06
05. Форма Пропозиція.pdf
19 березня 2025 11:06
01. Рішення 01.pdf
19 березня 2025 11:06
03. Договір 1.pdf
19 березня 2025 11:06
01. Виписка.pdf
19 березня 2025 11:06
03. Договір.pdf
19 березня 2025 11:06
07. Лист-гарантія.pdf
19 березня 2025 11:06
22. Довідка.pdf
19 березня 2025 11:06
01. Витяг.pdf
19 березня 2025 11:06
24. Гарантійний лист.pdf
19 березня 2025 11:06
18. Лист-гарантія.pdf

Публічні документи

19 березня 2025 12:34
Електронний підпис
19 березня 2025 12:34
Електронний підпис
19 березня 2025 12:33
цінова пропозиція.pdf.p7s
19 березня 2025 12:33
опис+рішення.pdf
19 березня 2025 12:33
СТАТУТ 2023.pdf
19 березня 2025 12:33
договір з додатками.pdf
19 березня 2025 12:33
СТАТУТ 2023.pdf.p7s
19 березня 2025 12:33
Витяг 2.pdf.p7s
19 березня 2025 12:33
Рішення № 2 від 18.08.2023.pdf.p7s
19 березня 2025 12:33
Витяг 2.pdf
19 березня 2025 12:33
Наказ №1-К від 19.08.2023.pdf
19 березня 2025 12:33
договір з додатками.pdf.p7s
19 березня 2025 12:33
Наказ №1-К від 19.08.2023.pdf.p7s
19 березня 2025 12:33
Витяг.pdf.p7s
19 березня 2025 12:33
опис+рішення.pdf.p7s
19 березня 2025 12:33
Рішення № 2 від 18.08.2023.pdf
19 березня 2025 12:33
цінова пропозиція.pdf
19 березня 2025 12:33
Витяг.pdf

Публічні документи

19 березня 2025 11:44
Електронний підпис
19 березня 2025 11:44
Електронний підпис
19 березня 2025 11:34
18.4 договір.pdf
19 березня 2025 11:34
18.6 Додаток 3 пропозиція.pdf
19 березня 2025 11:34
18.5 лист.pdf
19 березня 2025 11:34
18.2.1 рішення 1.pdf
19 березня 2025 11:34
18.3 статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Р2 ТЕХ СИСТЕМС"

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Документ

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності

Документ

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТРАВЕРС»

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Документ

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності

Документ

Підтверджую

ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНОМАШ"

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Документ

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності

Документ

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Р2 ТЕХ СИСТЕМС"
#40111816
Переможець 11 520 000,00
UAH
25 березня 2025 11:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2025 15:34

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня! Просимо Вас додати у встановлений законом термін довідку про фінансову спроможнфсть та довідку про виконання аналогічних договорів

Документи

25 березня 2025 11:24
Електронний підпис
25 березня 2025 11:21
PDFReader_20250325_1118.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2025 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Р2 ТЕХ СИСТЕМС"
#40111816
11 520 000,00
UAH
Документи

Документи

25 березня 2025 11:24
Електронний підпис
25 березня 2025 11:21
PDFReader_20250325_1118.pdf