Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Херсонській області" |
Код ЄДРПОУ: | 08734569 |
Місцезнаходження: | 73013, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Кременчуцька, 86 |
Контактна особа: |
Олена Саніна +380990853122 tendertma23@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 162 254,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 622,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на Товар. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 11:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2025 11:01 |
ТД зі змінами.docx | |
27 березня 2025 11:01 |
Додаток 4.docx | |
27 березня 2025 11:00 |
Додаток 3 (проект Договору).docx | |
27 березня 2025 11:00 |
Додаток 1.docx | |
27 березня 2025 11:00 |
Додаток 2 зі змінами.doc | |
27 березня 2025 11:00 |
перелік змін до ТД.docx |
27 березня 2025 11:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2025 11:01 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
27 березня 2025 11:01 |
Додаток 4.docx
|
|||
27 березня 2025 11:00 |
Додаток 3 (проект Договору).docx
|
|||
27 березня 2025 11:00 |
Додаток 1.docx
|
|||
27 березня 2025 11:00 |
Додаток 2 зі змінами.doc
|
|||
27 березня 2025 11:00 |
перелік змін до ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000084 ● 7976efd933d54d1eaa1263418949a042
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 17:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2025 № 29-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 21.04.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
21.04.2025 №29-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-26-010741-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 16:55:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі лабораторних реактивів, код ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-26-010741-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо пояснити, чому Замовником при складанні тендерної документації не враховано зміни до пункту 28 Особливостей внесені постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 782, та сформовано тендерну документацію без оформлення окремого додатку до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 11:40:44
Про надання пояснень
Пояснення на запит
Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України від 21.04.2025 № 29-З розпочато моніторинг процедури закупівлі за індентифікатором UA-2025-03-26-010741-a, предмет закупівлі Лабораторні реактиви; код ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні. Згідно запиту про надання пояснень, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, Державній установі «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Херсонській області» (далі – Замовник), надаємо наступну інформацію:
1. Щодо надання інформації та документів, на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого кошторису на 2025 рік за бюджетною програмою 1001050 «Забезпечення діяльності органів, установ та закладів Міністерства внутрішніх справ України, підготовки кадрів закладами вищої освіти із специфічними умовами навчання» (додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та службової записки від відповідальних співробітників по ДУ «ТМО МВС України по Херсонській області», які є задіяними до процесу закупівлі лабораторних реактивів. Лабораторні реактиви повинні відповідати методикам щодо наявної апаратури в установі (додається).
Щодо визначення очікуваної вартості повідомляємо, що визначення очікуваної вартість цієї закупівлі було визначено з урахуванням положень «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), шляхом отримання та аналізу трьох комерційних пропозицій (додаються).
Документи до пояснення: 1. Кошторис на 2025 рік. 2. Службова записка. 3. Комерційні пропозиції. 4. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі на 2025 рік.
2. Щодо пояснення, чому Замовником при складанні тендерної документації не враховано зміни до пункту 28 Особливостей внесені постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 782, та сформовано тендерну документацію без оформлення окремого додатку до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі:
Помилка виникла через людський фактор (неуважність) - після внесення змін до вищевказаної Постанови відкриті торги з Особливостями в установі не проводились, і тому під час розроблення тендерної документації вперше після змін уповноваженою особою ненавмисно допущена помилка (вибрано не той зразок додатку). Замовником враховано допущену помилку і надалі зобов’язується, що при розробці тендерної документації на закупівлю товарів, робіт та послуг будуть виконані необхідні коригування та враховані усі зміни у законодавстві.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на висновок щодо моніторингу процедури закупівлі Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Херсонській області" відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі Закон) надає інформацію, щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-26-010741-a, а саме: було здійснено наступні заходи по усуненню порушень абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого та десятого пункту 28 Особливостей: - проведено аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону з урахуванням Особливостей та організовано внутрішній контроль за процедурою оновлення тендерної документації з урахуванням змін в законодавстві; - керівником установи проведено роз'яснювальну роботу про попередження відповідальнї особи щодо недопущення в подальшому порушення при проведенні закупівель з урахуванням п. 28 Особливостей та необхідності чіткого дотримання всіх норм чинного законодавства;
2025-05-01 10:57:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПИЛИПЧУК КОСТЯНТИН ПАВЛОВИЧ" |
148 883,00
UAH з ПДВ
|
148 883,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПИЛИПЧУК КОСТЯНТИН ПАВЛОВИЧ" #2685216771 |
Переможець |
148 883,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2025 09:12
|
дог 91 від 15 04 25.pdf | укладений |
15 квітня 2025 09:10
|