Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРАШТЕПЛОВОДОКАНАЛ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30536302 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., місто Вараш, МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Лебедєва Віта Володимирівна 0363623865 prozorro.kmkp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 14:39 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 14:39 |
Очікувана вартість: | 2 620 970,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 104,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 14:37 |
Додаток 5 Перелік документів від переможця.docx | |
28 березня 2025 14:37 |
Додаток 4 Проєкт Договору.doc | |
28 березня 2025 14:37 |
Додаток 3 до Тендерної пропозиції.docx | |
28 березня 2025 14:37 |
Додаток 2 Технічні, якісні характеристики.docx | |
28 березня 2025 14:37 |
Додаток 1 до ТД Перелік документів та_ або інформації які подаються учасником процедури закупівлі.docx | |
28 березня 2025 14:37 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-22-000063 ● 16afe18b91f54341abeb00319008d872
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2025 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2025 № 23-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.04.2025 № 23-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-03-28-008690-a 28.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 16:37:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-28-008690-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації засувки повинні відповідати вимогам технічної специфікації та супроводжуватися наступними документами, зокрема, сертифікатом про якість та відповідність діючим стандартам, що виданий уповноваженим органом сертифікації. Учасником ТОВ «ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД» надано сертифікат відповідності на засувки №UA.GRT.00165-24 термін дії якого з 29.03.2024 по 28.03.2025, тобто який не чинний на дату подання тендерної пропозиції. При цьому, Замовником в порушення п.2 п.44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД», у зв’язку з невідповідністю умовам технічної специфікації тендерної документації.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 15:39:35
Пояснення
Відповідь замовника на пояснення
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-04-25 14:47:13
Пояснення
Оновлений сертифікат відповідності
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2025-04-29 14:30:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-28-008690-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно довідки про виробника товару від 02.04.2025 № 39, поданої в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД», виробниками товару є даний учасник та ТОВ «УКС-ГРУП УКРАЇНА».
Чи подано учасником ТОВ «ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД» в складі тендерної пропозиції на виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації сертифікат про якість та відповідність діючим стандартам, виданого на виробника ТОВ «УКС-ГРУП УКРАЇНА»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-29 14:31:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-28-008690-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно довідки про виробника товару від 02.04.2025 № 39, поданої в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД», виробниками товару є даний учасник та ТОВ «УКС-ГРУП УКРАЇНА».
Чи подано учасником ТОВ «ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД» в складі тендерної пропозиції на виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації сертифікат про якість та відповідність діючим стандартам, виданого на виробника ТОВ «УКС-ГРУП УКРАЇНА»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-01 16:47:41
Відповідь замовника на пояснення
У зв'язку з неможливістю усунення порушення описаного у Вашому запиті прийнято рішення про розірвання Договору з учасником переможцем ТОВ "ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД". У наступних закупівлях замовник зобов'язується дотримуватись чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Документи буде завантажено до системи про розірвання Договору.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-05-05 17:27:25
Розірвання Договору
У зв'язку з неможливістю усунення порушення
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД" |
2 410 554,00
UAH з ПДВ
|
2 410 554,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО" |
2 618 812,32
UAH з ПДВ
|
2 618 812,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД" #38181376 |
Переможець |
2 410 554,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2025 17:32
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
05 травня 2025 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2025 13:59
|
ДОГОВІР №54 (1).pdf | укладений |
17 квітня 2025 13:58
|