Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДОБРОБУТ" |
Код ЄДРПОУ: | 43057390 |
Місцезнаходження: | 51925, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вул.Любавичського Ребе, будинок 3 |
Контактна особа: |
Олег Сальніков +380964822459 kp.kmr.dobrobut@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 22:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 8 012 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 240 360,00 гривень (двісті сорок тисяч триста шістдесят гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), та Закону України «Про страхування», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант) 2. Терміни, зазначені в Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 13 вересня 2024 року № 114), Закону України «Про страхування». 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: o дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; o назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их)/ удосконаленого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої/удосконаленої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Гарантія (електронна) повинна бути підписана кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання). Для можливості здійснення перевірки кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису особи уповноваженої на підписання та електронної печатки банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання) в гарантії (електронній) обов’язково повинний бути зазначений програмний комплекс та його версія, яким накладено такий підпис та печатку (у разі її використання). Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). У разі подання страхової гарантії Учасник в реквізитах гаранта (страховика) та принципала (страхувальника) може здійснити доповнення встановленої форми банківськими реквізитами гаранта (страховика) та принципала (страхувальника). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то така страхова гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, які надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній страховій гарантії разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції призводять до відхилення такого учасника у відповідності до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Добробут» Місцезнаходження Замовника: 51925,Україна, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, вул. Любавичського Ребе, 3, тел. 0963359711 Код ЄДРПОУ: 43057390, IBAN UA913052990000026001050505171 Банк Замовника АТ КБ Приватбанк. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі (застереження щодо не повернення тендерного забезпечення): 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 240360 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
(періодичність - 16 разів на місяць)
(періодичність - 16 разів на місяць)
(періодичність - Січень, лютий, грудень, (при наявності снігу), Березень, листопад (при наявності погодних умов))
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Після підписання Сторонами акту наданих послуг з можливим відтермінуванням платежу до 120 робочих днів | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 22:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 21:55 |
ТД_послуги_з_прибирання_прибудинкової_території_Дніпровський р-н (лівобережна частина міста)- 8 012 000,00 грн.pdf | |
24 березня 2025 21:55 |
Додаток 5 - проект договору (Дніпровський район (лівобережна частина міста)).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-05-000104 ● 82d41bbf5927440f9bd6849a67f0fa3f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 15:50 |
05.05.2025 № 115
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2025 № 115
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2025-03-24-014401-a 24.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДОБРОБУТ" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-06 17:50:05
Питання до пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-09 17:15:42
Відповідь на запит
ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Питання задані наступного змісту:
1. В які терміни та на якому веб-сайті оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, як то вимагається п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»? Для підтвердження факту оприлюднення обґрунтування необхідно надати до моніторингу посилання на веб-сайт, а також скрін-шот з веб-сайту з таким обґрунтуванням.
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено
розрахунок розміру очікуваної вартості процедури? Розрахунок необхідно підтвердити відповідними документами та інформацією.
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі?
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником обраховано кількісні показники процедури закупівлі послуг?
5. Відповідно до пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації від учасників вимагалося надати довідку про те, що під час надання послуг/виконання робіт та після їх завершення, учасник буде застосовувати заходи із захисту довкілля з описом даних заходів.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП "ХОМЕНКО ІЛЛЯ МИХАЙЛОВИЧ" міститься довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля без опису даних заходів (файл ЛИСТИ ТА ДОВІДКИ - ЗАГАЛЬНІ.pdf).
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
На порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Прошу пояснити зазначену невідповідність?
На запит від 06.05.2025 о 17:50 год. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з прибирання прибудинкової території Дніпровського району (лівобережна частина міста)) на основі CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2025-03-24-014401-a) повідомляємо наступне:
Постановою КМУ № 710 від 11.10.2016 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів» передбачено, що органи місцевого самоврядування, головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Стосовно даної закупівлі повідомляємо, що Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Добробут» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому не зобов’язане оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Закупівля проведена за власні кошти (це підтверджується зазначенням джерела фінансування у річному плані закупівель).
Розмір очікуваної вартості, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі здійснено на підставі наступних нормативних документів:
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України
№ 190 від 27.07.2018 року «Про затвердження Обов’язкового переліку робіт (послуг), витрати на які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території».
- Рішення виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради від 27.06.2012 № 233 «Про забезпечення в місті надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій».
- Наказ Департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради від 22.12.2020
№ 03/221 «Про передачу майна на баланс КП КМР «Теплотехнік».
- Рішення Кам’янської міської ради від 20.01.2021 № 99-04/VIII «Про внесення змін до відомостей КП КМР «Теплотехнік», яким змінено найменування КП КМР «Теплотехнік» на КП КМР «Добробут».
- Рішення виконавчого комітету Кам’янської міської ради «Про призначення управителя багатоквартирного будинку (об’єкт №1 (Багатоповерхові будинки м.Кам’янське))» від 12.08.2022 року №236 призначено управителем багатоквартирного будинку (об’єкт № 1 (Багатоповерхові будинки м. Кам’янсько)) - комунальне підприємство Кам’янської міської ради «ДОБРОБУТ»,
- Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України
№ 603 від 25.12.2013 р. (зі змінами) « Про затвердження Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій».
- Згідно наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України № 603 від 25.12.2013 р. (зі змінами) « Про затвердження Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій» на підставі трудовитрат одного квадратного метру площі, що прибирається, розрахована нормативна чисельність двірників. До складу робіт входить: підмітання території, (код норми 1-21-1, витрати ресурсу 0.2 люд/години /100 м2), прибирання газонів від випадкового сміття та опалого листя (код норми 1-34-3, витрати ресурсу 0.13люд/години/100м2), очищення території з удосконаленим покриттям від ущільненого снігу,( код норми 1-8-1, витрати ресурсу 0,26люд/години/10м2), посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду піском, (код норми 1-20-3, витрати ресурсу 0,2 люд/години/100 м2). Заробітна плата двірників приймалася в розрахунку в розмірі затвердженої Державним бюджетом України мінімальної заробітної плати.
Кількісним показником прийнята фактично визначена технічним паспортом будинку площа земельної ділянки під двором (прибудинкова територія).
Додаток № 3 до Рішення виконавчого комітету міської ради № 233 від 27.06.2012 року «Про забезпечення в місті надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» (зі змінами, згідно Рішення виконавчого комітету міської ради від 23.10.2017 № 300) - Періодичність надання послуг з прибирання прибудинкових територій, прибирання в осінньо-зимовий період.
На балансі підприємства знаходиться 1730 багатоквартирних будинків в трьох районах міста та на правобережній і лівобережній частині міста Кам’янське. Послуги з прибирання прибудинкової території Дніпровського району (лівобережна частина міста). До складу робіт входить: прибирання території, збирання до купи змету та перенесення в установлене місце на відстань до 15 м. Обсяг 290761,00 м2, а також прибирання сміття, опалого листя в осінньо-зимовий та весняний періоди 554756,00 м2.
Послуги з прибирання снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, сипучими матеріалами (піском). До складу робіт входить: заготівля сипучих матеріалів (піску) один раз на рік ; зсування випавшого снігу біля вхідної групи під’їзду та очищення пішохідних доріжок, ґанків під’їздів від ущільненого снігу та льоду з посипанням піском – за необхідністю – обсяг – 43 614,15 м2.
Очікувана вартість предмету закупівлі розраховувалась окремо за кожним будинком залежно від запланованих показників на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість та у відповідності до технічних характеристик з додержанням вимог, встановлених наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України, рішеннями органу місцевого самоврядування.
Нормативні документи органів місцевого самоврядування, на які замовник посилається у відповіді на цей запит наявні за посиланням:
http://so.kam.gov.ua/ua/treezas_so/pg/241017407323406_d2/tpviewr/3/,
http://so.kam.gov.ua/ua/treezas_so/pg/150822876120365_d2/.
https://so.kam.gov.ua/ua/gov-so-treezas_so/pg/110221691197119_d1/
відповідь на 5 питання :
Відповідно до тендерної документації Замовника Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку №3 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка 26 від 31.03.2025 щодо застосування заходів із захисту довкілля», а також довідка від 31.03.2025 №22 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація, яка містить наступну інформацію «Фізична особа-підприємець Хоменко Ілля Михайлович ознайомлений та підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, згідно з Додатком №3 Тендерної документації та Додаток №3 Тендерної документації в редакції Замовника.
Тобто така Довідка, частиною якої є Додаток №3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" є виконанням вимоги про надання будь-яких довідок, яких цей Додаток вимагає. Зазначене підтверджується відповідною практикою Органу оскарження у рішенні №9080-р/пк-пз від 23.05.2024.
Враховуючи наведене, Замовником дотримано вимоги Закону з урахуванням Особливостей та принципів здійснення публічних закупівель, тому підстав для надання 48 годин для усунення невідповідностей у Замовника не було.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Подано до суду позов про оскарження висновку державної аудиторської служби України від 15.05.2025 року. Дата подачі позову 28.05.2025 року, Справа № 160/15667/25 від 28.05.2025 року |
Дата публікації: | 29 травня 2025 |
Документи:
29 травня 2025 11:14
|
скан заяви.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ХОМЕНКО ІЛЛЯ МИХАЙЛОВИЧ" |
8 011 044,56
UAH з ПДВ
|
8 011 044,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ХОМЕНКО ІЛЛЯ МИХАЙЛОВИЧ" #3167800796 |
Переможець |
8 011 044,56
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 18:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2025 20:18
|
Договір № 38-1 від 08.04.2025.PDF | укладений |
08 квітня 2025 20:17
|