Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт частини корпусу №1 (загального психіатричного відділення) КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Кирилівська, 103 в Подільському районі міста Києва"
Очікувана вартість
52 379 557,00 UAH
UA-2022-08-24-002646-a f601bf300ccd4b02a8102ddfa7ed9616
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Могильна

+380444685191 mogilnaya.nata@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01994072
Вебсайт: https://psychiatry-kyiv.itmed.org/
Місцезнаходження: 04080, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 103
Контактна особа: Наталія Могильна
+380444685191
mogilnaya.nata@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 серпня 2022 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2022 10:00
Очікувана вартість: 52 379 557,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 261 897,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 250000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт частини корпусу №1 (загального психіатричного відділення) КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за
адресою: вул. Кирилівська, 103 в Подільському районі міста Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, Київ, вул. Кирилівська,103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям.

Сума забезпечення: 250000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Згідно Додатку №4
Вимоги до документу: Згідно Додатку №4
29 серпня 2022 16:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2022 13:14
Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
29 серпня 2022 16:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 серпня 2022 12:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2022 13:14
Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
24 серпня 2022 12:46
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

СТОСОВНО ДОСВІДУ
Дата подання: 02 вересня 2022 09:59
Дата відповіді: 02 вересня 2022 11:39
Шановний Замовник, ваша вимога щодо аналогічного договору в медичних закладах (або в закладах охорони здоров'я), який є замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" виконаний в повному обсязі протягом 2019-2021 років має ознаки дискримінації.
Відповідь: Шановний Учасник. Згідно до роз’яснень видання «Держзакупівлі» (https://www.dzakupivli.com.ua/article/989-dosvd-vikonannya-analogchnih-dogovorv-nayposhirensh-diskrimnatsyn-vimogi#:~:text):
«Неправомірно вимагати від учасників підтвердити виконання аналогічного договору з конкретним замовником або з конкретною категорією підприємств.
Приміром, вимога підтвердити досвід виконання аналогічного договору на адресу Дніпропетровської обласної клінічної лікарні імені І. І. Мечникова буде дискримінаційною, так само, як і вимога підтвердити договір із комунальною лікарнею. Доцільно встановити вимогу щодо надання підтвердження виконання договору із будь-якою лікарнею, в залежності від предмету закупівлі. Така вимога вже не буде трактуватися, як дискримінаційна».
Отже, вимога надання аналогічного договору із будь якою лікарнею без зазначення її назви та форми власності є правомірною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" 52 343 329,45
UAH з ПДВ
52 343 329,45
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 вересня 2022 22:57
Електронний підпис
08 вересня 2022 22:44
Лист відгук.pdf
08 вересня 2022 22:44
Довідка рахунок.pdf
08 вересня 2022 22:44
Статут 2022.pdf
08 вересня 2022 22:44
tuv-certificate.pdf
08 вересня 2022 22:44
Свідоцтво+витяг ПДВ.pdf
08 вересня 2022 22:44
Диплом Хлибова.pdf
08 вересня 2022 22:44
Виписка_2022.pdf
08 вересня 2022 22:44
Акт.pdf
08 вересня 2022 22:44
Опис_2022.pdf
08 вересня 2022 22:44
Посвідчення.pdf
08 вересня 2022 22:44
Сертифікат ISO.PDF
08 вересня 2022 22:44
Ліцензія, дозвіл.pdf
08 вересня 2022 22:44
Довідка кредит.pdf
08 вересня 2022 22:44
Garantiya_250 000.zip
08 вересня 2022 22:44
Кошторисні розрахунки.pdf
08 вересня 2022 22:44
Garantiya_250 000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Garantiya_250 000.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"
#37013701
Переможець 52 343 329,45
UAH з ПДВ
12 вересня 2022 16:51

Документи

12 вересня 2022 16:51
Електронний підпис
12 вересня 2022 16:49
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2022 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"
#37013701
52 343 329,45
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2022 16:51
Електронний підпис
12 вересня 2022 16:49
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 17:00
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 10:39
ДУ №6 до дог №1509 від 15.09.2022.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 10:35
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2023 16:40
ДУ № 5 від 15.11.2023.pdf зміни до договору
15 листопада 2023 16:38
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2023 10:45
ДУ № 4 від 09.08.2023 (дог № 1509 від 15.09.22).pdf зміни до договору
09 серпня 2023 10:43
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2023 15:32
ДУ № 3 від 17.05.2023 (дог № 1509 від 15.09.2022).pdf зміни до договору
19 травня 2023 15:30
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2023 11:26
ДУ № 2 від 17.02.2023 (Дог № 1509 від 15.09.2022).pdf зміни до договору
21 лютого 2023 11:23
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2022 13:00
ДУ № 1 від 08.12.22 (Дог № 1509 від 15.09.22).pdf зміни до договору
08 грудня 2022 12:58
Електронний підпис укладений
23 вересня 2022 11:37
Договір № 1509 від 15.09.22.pdf укладений
23 вересня 2022 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії виконання робіт та продовження терміну дії Договору до 19.02.2023 року. Зміна юридичної адреси Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 1509
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт та продовження терміну дії договору до 19.05.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 1509
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт та продовження терміну дії договору до 18.08.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 1509
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання робіт та продовження терміну дії Договору до 15.11.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 1509
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною директора ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП», Тупікова Івана Сергійовича на Мельничука Максима Олеговича, відповідно до Рішення єдиного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» від 09.11.2023 року № 22, Сторони погодились внести зміни до Договору і його додатків у даній частині. Продовження терміну дії Договору до 31.12.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 1509
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості робіт за Договором на 2 627 907,65 грн. з ПДВ. Внести зміни до підпункту 2.2 розділу 2. Договірна ціна Договору та викласти його в наступній редакції: «2.2 Договірна ціна робіт є твердою і визначається на основі Зведеного кошторису, який є невід'ємною частиною Договору, та становить: 49715421 грн. 80 коп. в т.ч. ПДВ: 7605579 грн. 46 коп. Календарний план фінансування робіт по об'єкту до Договору викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1509
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 49 715 421,80
UAH (в тому числі ПДВ 7 605 579,46 UAH)