Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Вебсайт: | https://ks.restoration.gov.ua/timeline/56474.html |
Місцезнаходження: | 73036, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Фунтова Надія Сергіївна 380552367768 funtova.ns@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2025 13:15 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2025 13:15 |
Очікувана вартість: | 165 913 255,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 829 566,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП уповноваженої особи банка-гаранта з можливістю перевірки такого підпису. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис (КЕП) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, така гарантія вважається не наданою та тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником відповідно до абз. 5 п. 44 Особливостей. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції" та із урахуванням вимог даної тендерної документації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі та складає: 829 566 грн 27 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) становить не менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника (принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції повинно враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Рах. UA258999980313010122000021451, ГУК у Херсонській області/Херсонський р-н./24061900. Код отримувача ЄДРПОУ 37959517, Банк отримувача: Казначейство України. |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця надати в електронному вигляді забезпечення виконання договору, а саме: електронну банківську гарантію (з накладенням КЕП), що становить 5% від ціни Договору про закупівлю, оформлену відповідно до вимог п. 3 Додатку 5 тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі вул. Бобровського, вул. Воєнна, вул. Гагаріна, вул. Дєдуха, вул. Інгулецька, вул. Раковського Феді, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (Джерело фінансування:Бюджетні кошти)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості робіт | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2025 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2025 16:46 |
Зміни ТД3.docx | |
11 квітня 2025 16:46 |
Документація (нова редакція3).doc | |
11 квітня 2025 16:46 |
ДОДАТОК 5 (нова редакція3).docx | |
11 квітня 2025 16:46 |
ДОДАТОК 4 (нова редакція3).doc | |
11 квітня 2025 16:46 |
ДОДАТОК 3 (нова редакція3).docx | |
11 квітня 2025 16:46 |
ДОДАТОК 2 (нова редакція3).docx | |
11 квітня 2025 16:46 |
ДОДАТОК 1 (нова редакція3).doc | |
26 березня 2025 15:19 |
Інформаційний блок даних з нульовими вартісними показниками.zip | |
26 березня 2025 15:19 |
Відомість обсягів робіт та відомість ресурсів.zip |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За результатами розгляду, повідомляємо, Учасник надає перелік документів/інформації відповідно до Додатку 1 тендерної документації, зокрема Забезпечення тендерної пропозиції:
- безумовна та безвідклична банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію відповідно до вимог п.3.2. р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до вимог п.3.2. р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції" та із урахуванням вимог даної тендерної документації.
Тендерна документація не містить зразка Форми гарантії, оскільки вимоги та форма розміщені за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0275-21#n15 у вільному доступі.
Визначення Замовником забезпечення тендерної пропозиції як «Безумовна», це така, що не містить будь-яких додаткових умов чи обмежень, що можуть бути встановлені в банківській гарантії.
Тобто, Учасники надають електронну банківську гарантію, складену згідно встановленої форми з дотриманням юстованих вимог та з урахуванням вимог тендерної документації. Окремих вимог щодо підтвердження Учасником безумовності гарантії та можливості часткової сплати суми гарантії затвердженою формою та тендерною документацією не передбачено.
Додатково, звертаємо Вашу увагу, Забезпечення тендерної пропозиції, складено без дотримання «ВИМОГ до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та «ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», може бути розцінено як невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а також може бути оскаржено іншими Учасниками процедури закупівлі.
За результатами розгляду, повідомляємо, що до Додатку 1 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
За результатами розгляду, повідомляємо, що до Додатку 1 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
За результатами розгляду, повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва/ реконструкції або капітального ремонту вулиць та доріг міст і населених пунктів або доріг загального користування державного/місцевого значення.
Відповідно до пункту 4 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020р. №500/34783 (зі змінами) (далі - Порядок), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку, предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону - роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону- послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Отже, надання послуг з ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ ВУЛИЦЬ ТА ДОРІГ МІСТ І НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ АБО ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО/МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, не може бути підтвердженням аналогічного досвіду виконання робіт у розумінні Закону та умов тендерної документації.
Тендерна документація разом з додатками до неї складена відповідно до «Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Наказом Мінекономіки від 22.11.2024року №26335, що розроблені з метою встановлення єдиного підходу до підготовки та здійснення процедур закупівель.
Пункт 5 підрозділу XI. «Рекомендації щодо визначення кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі» Методичних рекомендацій встановлює вимогу до обсягу виконання аналогічних договорів залежно від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: «Обсяг виконання аналогічних договорів залежно від очікуваної вартості предмета закупівлі, що може бути визначений замовником у тендерній документації, якщо очікувана вартість предмета закупівлі від 100 до 300 мільйонів гривень, то загальний обсяг виконання аналогічних договорів має становити не менше ніж 60% очікуваної вартості, але в будь-якому разі не менше ніж 80 мільйонів гривень.
Отже, встановлення Замовником вимоги - «Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 60% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме - не менше, ніж 99 547 953,00 грн.» є обґрунтованим та вмотивованим рішенням з дотриманням рекомендацій Мінекономіки, що затверджені Наказом від 22.11.2024р. №26335.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-08-000095 ● 6939931b126040e796507f3f84265682
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 № 35-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 08.05.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
08.05.2025 №35-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-26-009737-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-09 16:13:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі вул. Бобровського, вул. Воєнна, вул. Гагаріна, вул. Дєдуха, вул. Інгулецька, вул. Раковського Феді, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області, код ДК 021:2015: 45453000-7: капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-26-009737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням, за рахунок якої субвенції з державного бюджету здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-14 15:03:06
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 09.05.2025р.
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі вул. Бобровського, вул. Воєнна, вул. Гагаріна, вул. Дєдуха, вул. Інгулецька, вул. Раковського Феді, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області, код ДК 021:2015: 45453000-7: капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-26-009737-a)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-19 15:41:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі вул. Бобровського, вул. Воєнна, вул. Гагаріна, вул. Дєдуха, вул. Інгулецька, вул. Раковського Феді, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області, код ДК 021:2015: 45453000-7: капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-26-009737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації та документів):
1. Поясніть, чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь»?
При тому, що строк розгляду їх тендерної пропозиції складає 6 робочих днів та відповідно перевищує строк розгляду тендерної пропозиції встановлений частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Поясніть, чому Замовником у Додатку №3 «План фінансування виконання робіт» до Договору від 09.05.2025 № 3-АМП/25 не зазначено строки фінансування робіт (джерела та напрями фінансування (види витрат) з помісячним розподілом) відповідно до вимог пункту 83, 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-22 14:27:42
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 19.05.2025р.
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі вул. Бобровського, вул. Воєнна, вул. Гагаріна, вул. Дєдуха, вул. Інгулецька, вул. Раковського Феді, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області, код ДК 021:2015: 45453000-7: капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-26-009737-a)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2025 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
165 900 000,00
UAH з ПДВ
|
157 599 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
157 600 000,00
UAH з ПДВ
|
157 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
157 599 999,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2025 16:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2025 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2025 16:21
|
Розрахунок ДЦ.7z.p7s.zip | укладений |
09 травня 2025 16:21
|
ОГ2020-0212-145.zip | укладений |
09 травня 2025 16:21
|
Додаток 4.xlsx | укладений |
09 травня 2025 16:21
|
Додаток 2 Графік виконання робіт.xlsx | укладений |
09 травня 2025 16:21
|
Додаток 1 Договірна ціна.xlsx | укладений |
09 травня 2025 16:21
|
Договір №3-АМП_25.docx | укладений |
09 травня 2025 16:21
|
Договір №3-АМП_25.pdf | укладений |
09 травня 2025 16:21
|