Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Димерська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359488 |
Вебсайт: | http://dymer.rada.org.ua |
Місцезнаходження: | 07330, Україна , Київська обл., Димер, вул.Соборна, 19 |
Контактна особа: |
Ткаченко Наталія Василівна +380459631481 Dymer.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2024 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2024 21:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2024 16:50 |
Додаток 6 Перелік документів учасника.docx | |
22 липня 2024 16:50 |
Додаток 7 Перелік документів переможця.docx | |
22 липня 2024 16:50 |
Перелік змін до тендерної документації 22.07.2024.pdf | |
22 липня 2024 16:50 |
Протокол внесення змін до тендерної документації 22.07.2024.pdf | |
22 липня 2024 16:50 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
22 липня 2024 16:50 |
Дод3 ТД Проект договору послуги з благоустрою нова редакція.docx | |
19 липня 2024 14:34 |
Додаток 6 Перелік документів учасника.docx | |
19 липня 2024 14:34 |
Додаток 7 Перелік документів переможця.docx | |
19 липня 2024 14:34 |
Тендерна документація.docx | |
19 липня 2024 14:34 |
Дод3 ТД Проект договору послуги з благоустрою.docx |
22 липня 2024 21:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 липня 2024 16:50 |
Додаток 6 Перелік документів учасника.docx
|
|||
22 липня 2024 16:50 |
Додаток 7 Перелік документів переможця.docx
|
|||
22 липня 2024 16:50 |
Перелік змін до тендерної документації 22.07.2024.pdf
|
|||
22 липня 2024 16:50 |
Протокол внесення змін до тендерної документації 22.07.2024.pdf
|
|||
22 липня 2024 16:50 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
22 липня 2024 16:50 |
Дод3 ТД Проект договору послуги з благоустрою нова редакція.docx
|
|||
19 липня 2024 14:34 |
Додаток 6 Перелік документів учасника.docx
|
|||
19 липня 2024 14:34 |
Додаток 7 Перелік документів переможця.docx
|
|||
19 липня 2024 14:34 |
Тендерна документація.docx
|
|||
19 липня 2024 14:34 |
Дод3 ТД Проект договору послуги з благоустрою.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-19-000015 ● fae78bd1046548d7adb109662d862468
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2024 15:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.09.2024 № 22-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 18.09.2024 № 22-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-07-19-007150-a 19.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-20 14:09:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з благоустрою території Димерської ТГ (Послуги з комплексного утримання в належному стані території та об'єктів благоустрою території Димерської ТГ на 2024 рік)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-19-007150-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін на послуги, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту(або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-24 10:35:00
Протокол надання пояснень на запит моніторингу
ДИМЕРСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
(код ЄДРПОУ 04359488)
24.09.2024р с-ще Димер
Протокол прийняття рішення
уповноваженої особи
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Послуги з благоустрою території Димерської ТГ (Послуги з комплексного утримання в належному стані території та об'єктів благоустрою території Димерської ТГ на 2024 рік) 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-07-19-007150-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-07-19-007150-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-09-19-000015.
20.09.2024 року через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
«Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з благоустрою території Димерської ТГ (Послуги з комплексного утримання в належному стані території та об'єктів благоустрою території Димерської ТГ на 2024 рік)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-19-007150-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін на послуги, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту(або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані з урахуванням фактичних потреб у послугах для належного утримання територій загального користування на території Димерської селищної територіальної громади, загальна площа якої становить 957.33 км кв. та включає в себе 34 населені пункти (зокрема послуги з прибирання та підмітання вулиць, місць загального користування, послуги з вивозу та захоронення сміття, в тому числі завантаження сміття ручним та/або механізованим способом, послуги з косіння ручним та механізованим способом, послуги з догляду за парковими територіями, дитячими майданчиками, клумбами, алеями та територіями місць загального користування, утримання громадської вбиральні, послуги з обрізки дерев).
Послуги повинні бути якісними та надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм та правил з додержанням Законів України «Про відходи», «Про благоустрій населених пунктів», наказу Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 № 145 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання території населених пунктів», Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070, Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України від 10.04.2006 № 105, Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою КМУ від 01.08.2006 р. № 1045, Порядку утримання кладовищ та інших місць поховань, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 19 листопада 2003 року № 193, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 08 вересня 2004 року за № 1113/9712, Правил благоустрою території Димерської селищної територіальної громади Вишгородського району Київської області, затверджених рішенням Димерської селищної ради від 11 червня 2021 року № 484-6-VІІІ, інших діючих будівельних та санітарних норм і правил, державних стандартів і технічних умов.
Враховуючи обмежену конкуренцію на ринку даного виду послуг очікувана вартість предмета закупівлі «Послуги з благоустрою території Димерської ТГ (Послуги з комплексного утримання в належному стані території та об'єктів благоустрою території Димерської ТГ на 2024 рік) (ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» була визначена Замовником на підставі закупівельних цін минулих власних закупівель, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro": Договори про надання послуг благоустрою території Димерської ТГ від 24.01.2024 № 8 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-04-006867-a), договір від 27.07.2023р. №145 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-11-010393-a), договір від 24.01.2023р. № 3 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-05-000352-a) з урахуванням індексу інфляції (як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України) та основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку України на 2024 рік, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 р. №671. Як основа, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі попередніх розрахунків, з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2024 рік, відповідно до наявної потреби та обсягу послуг з комплексного утримання в належному стані території та об’єктів благоустрою території Димерської ТГ на 2024 рік з урахуванням бюджетного фінансування Замовника на 2024 рік та на підставі закупівельних цін минулих власних закупівель.
2. Надається посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду: https://dymerrada.gov.ua/ua/share-news/pg/190724797787851_s/ .
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит у порядку, зазначеному вище.
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа ___________ Наталія ТКАЧЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП Димерський комбінат комунальних послуг Димерської селищної ради |
3 799 991,50
UAH з ПДВ
|
3 799 991,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КП Димерський комбінат комунальних послуг Димерської селищної ради #44580079 |
Переможець |
3 799 991,50
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2024 09:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2024 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 11:20
|
Договір на послуги з благоустрою.pdf | укладений |
08 серпня 2024 11:18
|