Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Квартирно-експлуатаційний відділ міста Черкаси |
Код ЄДРПОУ: | 26631946 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олег Поздняков +380472337112 kevcherkasy.uo@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2025 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 15:02 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 15:02 |
Очікувана вартість: | 5 985 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 926,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції - гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, яка має відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 3 тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 179 558,40 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят вісім гривень 40 копійок) Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 179558.4 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 15:48 |
Додаток 7.docx | |
28 березня 2025 15:48 |
Додаток 6.docx | |
28 березня 2025 15:48 |
Додаток 4.docx | |
28 березня 2025 15:48 |
Додаток 3.docx | |
28 березня 2025 15:48 |
ТД.docx | |
28 березня 2025 15:48 |
додаток 2.docx | |
28 березня 2025 15:48 |
Додаток 5.docx | |
28 березня 2025 15:48 |
додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-07-000064 ● 175fb95f5c514c4896f56ce2168e7580
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2025 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2025 № 59-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 р. № 003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-28-010752-a, 28.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-09 10:08:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:03410000-7: Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-28-010752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-13 17:18:16
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби (Черкаська обл.) від 09 травня 2025 року надання пояснень
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби (Черкаська обл.) від 09 травня 2025 року надання пояснень: «1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?»
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Черкаси (КЕВ міста Черкаси) здійснює закупівлю дров паливних відповідно до постанови кабінету міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 (зі змінами) шляхом застосування конкурентної процедури закупівлю відкриті торги.
Дрова закуповуються для військових частин та підрозділів, які знаходяться в зоні відповідальності КЕВ міста Черкаси на підставі отриманих заявок.
Закупівля здійснюється в межах кошторисних призначень на 2025 рік, а саме: КЕКВ2275.030 – 12 590 000,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі деревини визначалась згідно наказу Міністерства розвитку економіки та сільського господарства України №275 від 18.02.2022 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом аналізу цін на ринку зазначеного товару в мережі інтернет та запиту цінових пропозицій постачальників дров. Очікувана вартість – це середня вартість дров серед отриманих комерційних пропозицій постачальників (додаються).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ІВАСЮК ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ |
5 476 800,00
UAH з ПДВ
|
4 715 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СРІБНИЙ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
5 591 600,00
UAH з ПДВ
|
4 718 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КИРИК АЛЛА СЕРГІЇВНА" |
5 852 000,00
UAH з ПДВ
|
5 317 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ІВАСЮК ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ #2204722876 |
Відхилено |
4 715 200,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 11:04
|
|
ФОП "СРІБНИЙ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3444207958 |
Відхилено |
4 718 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 16:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2025 12:52
|
ФОП "КИРИК АЛЛА СЕРГІЇВНА" #3100903107 |
Переможець |
5 317 200,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2025 16:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 11:13
|
Договір № 271.pdf | укладений |
18 квітня 2025 11:11
|