Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04653220 |
Вебсайт: | http://osvita-yu.mk.ua |
Місцезнаходження: | 55002, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський район, м. Південноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16 |
Контактна особа: |
Олеся Болотіна +380513657594 olesya0812@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2025 09:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2025 17:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 14:53 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 14:53 |
Очікувана вартість: | 523 501,41 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 235,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за наведеною формою. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 15700 грн. 00 коп. (п’ятнадцять тисяч сімсот грн. 00 коп.), не більше 3 % від очікуваної вартості. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. . |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату отриманого рахунку за поставлені товари без нарахування штрафних санкцій. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься протягом 3 (трьох) днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.Розрахунки за поставлений товар або товари здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до процедури
Дата подання: 03 березня 2025 15:33
Дата подання: 08 квітня 2025 16:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-05-000086 ● 3f0ea3df2e52437db4761211155b2d0e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.05.2025 № 50-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 05.05.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 05.05.2025 № 50-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-02-27-001498-a 27.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-16 11:40:22
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-20 16:06:03
Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 16.05.2025 року в рамках проведення моніторингу закупівлі UA-2025-02-27-001498-a надає пояснення (інформацію та документи):
По пункту 1 запиту щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок універсальний для машинного та ручного прання, гель для прання дитячої білизни, господарське мило в асортименті та відбілююче, засоби для миття в асортименті, засоби для чищення в асортименті, сода кальцинована для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) визначений у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом аналізу інформації про ціни на товари (миючі та чистячи засоби), які містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках (аналітична інформація про ціни на миючі та чистячи засоби додається).
По пункту 2 запиту про надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок універсальний для машинного та ручного прання, гель для прання дитячої білизни, господарське мило в асортименті та відбілююче, засоби для миття в асортименті, засоби для чищення в асортименті, сода кальцинована для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) оприлюднено на вебсайті управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради за посиланням https://drive.google.com/file/d/1Gjpmy3MT-A_I6MovGhB6rjAKNme4faxJ/view.
Копія сторінки вебсайту управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради, де оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок універсальний для машинного та ручного прання, гель для прання дитячої білизни, господарське мило в асортименті та відбілююче, засоби для миття в асортименті, засоби для чищення в асортименті, сода кальцинована для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) додається.
Очікувана вартість предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок універсальний для машинного та ручного прання, гель для прання дитячої білизни, господарське мило в асортименті та відбілююче, засоби для миття в асортименті, засоби для чищення в асортименті, сода кальцинована для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) відповідає загальному розміру бюджетного призначення по КПКВК: 0611010; 0611021; 0611141; 0611151.
Окрім того, інформація про джерела фінансування зазначена в річному плані закупівель (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-02-27-001046-a):
- Назва джерела: Місцевий бюджет;
- Сума: 523501,41 грн.;
- Опис: загальний фонд, рішення сесії Південноукраїнської міської ради від 19.12.2024 №2135, наказ управління освіти імені Б. Грінченка Південноукраїнської міської ради від 24.02.2025 № 186 КПКВК 0611010 Надання дошкільної освіти; КПКВК 0611070 Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми; КПКВК 0611141 Забезпечення діяльності і інших закладів у сфері освіти; КПКВК 0611151 Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету; КПКВК 0611021 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету.
- Лист управління освіти імені Бориса Грінченка від 20.05.2025 вих.№956_01-16 Про надання пояснень (інформації та документів) на запит від 16.05.2025 року в рамках проведення моніторингу закупівлі UA-2025-02-27-001498.pdf
- Обгрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик до ВТ_продукція для чищення від 27.02.2025 року.pdf
- Копія сторінки вебсайту управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради, де оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі......pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАУС ПЕЙПЕР" |
339 870,42
UAH з ПДВ
|
339 870,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КОНЦУР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
371 262,60
UAH з ПДВ
|
371 262,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАУС ПЕЙПЕР" #39035025 |
Рішення скасоване |
339 870,42
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 09:22
|
ФОП КОНЦУР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА #3118119566 |
Рішення скасоване |
371 262,60
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 09:22
|
ТОВ "ХАУС ПЕЙПЕР" #39035025 |
Переможець |
339 870,42
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 09:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2025 16:19
|
протокол від 28.05.2025 року №10_виконання договору від 30.04.2025 року №295.pdf | укладений |
28 травня 2025 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2025 15:18
|
Додаткова угода №1 від 30.04.2025 до договору №295 від 30.04.2025.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2025 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2025 15:08
|
Договір №295 від 30.04.2025.pdf | укладений |
30 квітня 2025 15:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язання щодо передачі товару у зв’язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, зокрема розгляду комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ХАУС ПЕЙПЕР" від 08.04.2025 року № UA-2025-02-27-001498-a.a2 |
Номер договору про закупівлю: | 295 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Універсальний пральний порошок автомат | 489 | кілограм |
43,05
UAH
|
Універсальний пральний порошок для ручного прання | 116.4 | кілограм |
51,00
UAH
|
Засіб для прання дитячої білизни | 120 | літр |
32,20
UAH
|
Мило господарське тверде 200 гр. | 328 | штука |
17,95
UAH
|
Засіб мийний побутовий (мило господарське рідке) | 715 | одиниця |
71,65
UAH
|
Мило господарське тверде з відбілюючим ефектом 125 гр. | 80 | штука |
15,65
UAH
|
Засіб для миття підлоги | 969 | літр |
23,60
UAH
|
Засіб для миття скла та дзеркал | 263 | кілограм |
41,35
UAH
|
Мультифункціональний засіб для миття і очищення кухні (засіб для чищення плит та духовок) | 204 | штука |
34,70
UAH
|
Засіб для чищення труб | 85 | кілограм |
36,10
UAH
|
Гель для миття унітазів | 748 | літр |
29,65
UAH
|
Засіб для миття дитячого посуду з дозатором | 998.4 | кілограм |
74,00
UAH
|
Засіб для миття поверхонь (гель універсальний або миючий засіб для всіх поверхонь) | 341 | літр |
69,35
UAH
|
Порошок для чищення універсальний | 775 | штука |
17,95
UAH
|
Сода кальцинована фасована | 108.5 | кілограм |
48,00
UAH
|
Засіб для чищення килимів (універсальний засіб для чищення поверхонь з текстилю, меблів, килимів) | 90 | кілограм |
125,40
UAH
|