Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вараський ліцей №1 Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33351487 |
Вебсайт: | http://znz1.varashosvita.rv.ua |
Місцезнаходження: | 34401, Україна , Рівненська обл., Вараський район місто Вараш, мкрн. Будівельників, 55 |
Контактна особа: |
Ярошик Галина Володимирівна +380978417305 zakupivli@varash1.ukr.education |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2025 12:59 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2025 12:59 |
Очікувана вартість: | 235 749,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 357,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 | |
Підписання договору | Одноразова поставка | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2025 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2025 15:31 |
Тендерна документація навчальне приладдя.docx | |
28 березня 2025 15:31 |
Перелік змін.docx | |
28 березня 2025 15:31 |
Проект договору.docx |
28 березня 2025 15:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2025 15:31 |
Тендерна документація навчальне приладдя.docx
|
|||
28 березня 2025 15:31 |
Перелік змін.docx
|
|||
28 березня 2025 15:31 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Прилад ВПХР - повинен бути новим, без зовнішніх пошкоджень. Учасник може надати будь-яке підтвердження, про те, що даний товар відповідає наказу Міністерства освіти і науки України від 10.05.2024 № 659 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-28-000072 ● 185825b709b84bfdb6930b0ebc3403ba
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2025 17:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.04.2025 № 24-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.04.2025 № 24-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-03-25-008311-a 25.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-28 17:49:56
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Засоби навчання та обладнання для осередку «Захист України»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-25-008311-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надайте інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
4. Згідно пункту 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 №1554 закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу договір про закупівлю укладається у формі електронного документа. Форма такого договору затверджується Мінекономіки за погодженням з МОН. До затвердження форми такого договору замовники укладають договори про закупівлю в установленому законодавством порядку. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. У разі коли закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу не відбулася, замовник здійснює закупівлю в установленому законодавством порядку.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом проведення відкритих торгів з особливостями, а не з використанням електронного каталогу?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-30 09:30:00
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-25-008311-a пояснюємо:
1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено відповідно до Наказу МОН № 659 від 10.05.2024 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти», фахівцем з публічних закупівель було здійснено запит на надання комерційних пропозицій та моніторингом ринку на основі отриманої інформація було визначено очікувану вартість закупівлі.
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
1. Аналіз цін на засоби навчання та обладнання для осередку «Захист України, що додається (Додаток 2).
2) Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі https://docs.google.com/document/d/1J1p4Tlsdje5ZgGdrBu-qXLAK7sreu6MQ/edit?tab=t.0
3) Фінансування даної закупівлі не відноситься до заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Оскільки, дана закупівля здійснюється за КПКВК 0611292 «Реалізація заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішення Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету) та згідно зазначеної інформації в пункті 1 Постанови Кабінету міністрів України №1374 від 27.12.2023 року «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для забезпечення викладання навчального предмета “Захист України”» здійснюється за програмою 2211190 “Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам”, а дана бюджетна програма не відноситься до переліку бюджетних програм, які в 2025 році будуть профінансовані Ukraine Facility, відповідно до листа Департаменту освіти та науки Рівненської обласної державної адміністрації №895/25 від 11.03.2025 року.
Також, враховуючи той факт, що освітня субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для забезпечення викладання навчального предмета “Захист України” є перехідною та була виділена у 2023 році Постановою Кабінету міністрів України №1374 від 27.12.2023 року, відповідно не може відноситися до Ukraine Facility, бо дана програма фінансової підтримки України від Європейського Союзу реалізується протягом 2024-2027 років.
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
1. Лист Департаменту освіти та науки Рівненської обласної державної адміністрації №895/25 від 11.03.2025 року, що додається (Додаток 2).
4) При здійснені закупівель для забезпечення викладання навчального предмета «Захист України», ми керувалися пунктом 15 Наказу Міністерства науки та освіти України від 22.05.2024 № 731 «Про затвердження особливостей використання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для забезпечення викладання навчального предмета «Захист України», в якому зазначено, що закупівля товару, передбаченого цими Особливостями, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 15 червня 2024 року .
В листі Департаменту освіти та науки Рівненської обласної державної адміністрації №3134/24 від 17.10.2024 року, зазначено «Перелік товарів для навчального предмета «Захист України», які державні Замовники мають можливість купити в установленому законодавством порядку без використанням електронного каталогу Prozorro Мarket», в цей перелік віднесено всі навчальні засоби та обладнання, які ми влючили в закупівлю «Засоби навчання та обладнання для осередку «Захист України» за кодом ДК 021:2015: 39162110-9 - Навчальне приладдя, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-25-008311-a. Також в «Інструкції щодо закупівлі обладнання щодо «Захисту України», яку надали «Професійні закупівлі», немає в переліку того товару, який було включено до цієї закупівлі що свідчить про те, що даний товар відсутній в електронному каталозі.
Оскільки, очікувана вартість закупівлі «Засоби навчання та обладнання для осередку «Захист України» перевищує 100 тис., то згідно чинного законодавства має здійснюється через процедуру відкриті торги з особливостями.
Виходячи з того, що дана закупівля не відноситься до заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility на неї не поширюється дія Постанови КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році».
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
1. Листі Департаменту освіти та науки Рівненської обласної державної адміністрації №3134/24 від 17.10.2024 року з додатками до нього (Додаток 3).
- Протокол відповідь.pdf
- Протокол (відповідь на запит) Word _ засоби навчання та обладнання.docx
- Аналіз цін на засоби навчання та обладнання для осередку _Захист України (Додаток 1).pdf
- Лист Департаменту освіти та науки Рівненської обласної державної реалізації(Додаток 2).pdf
- Лист Департаменту освіти та науки Рівненської обласної державної адміністрації _313424 від 17.10.2024 року з додатками до нього(Додаток 3).pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2025 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кривицький В.О. |
178 000,00
UAH з ПДВ
|
141 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" |
185 752,00
UAH з ПДВ
|
141 480,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кривицький В.О. #3035918974 |
Рішення скасоване |
141 480,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 14:19
|
ФОП Кривицький В.О. #3035918974 |
Відхилено |
141 480,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 14:24
|
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" #38929750 |
Переможець |
141 480,75
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 15:19
|
Договір | укладений |
18 квітня 2025 15:17
|