Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03361715 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харків, вул. Конторська, 90 |
Контактна особа: |
Євгенія Журавльова 380503006650 dogovor_hkov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2025 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 11:40 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 11:40 |
Очікувана вартість: | 3 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44920000-5: Вапняк, гіпс і крейда
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 15:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 15:52 |
33. ТД - вапно.docx | |
24 березня 2025 15:52 |
33. Додаток 5.docx | |
24 березня 2025 15:52 |
33. Додаток 4.docx | |
24 березня 2025 15:52 |
33. Додаток 3 - проект Договору.docx | |
24 березня 2025 15:52 |
33. Додаток 2.docx | |
24 березня 2025 15:52 |
33. Додаток 1.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 11 квітня 2025 13:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-30-000025 ● 4da5da65b1284a39b69993ce04ecee5d
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2025 13:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2025 № 184
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 30.05.2025 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 30.05.2025 № 184
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2025-03-24-011397-a 23.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-06-03 20:56:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вапно негашене грудкове або еквівалент» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-24-011397-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до абзацу другого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Яким чином Замовник виконав зазначену вимогу абзацу другого пункту 28 Особливостей ?
3. Вимогами пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції передбачена необхідність надання Довідки у довільній формі, яка містить інформацію про Учасника, зокрема : Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); Індивідуальний податковий номер (за наявності); Тел./факс; E-mail.
При цьому, учасником ТОВ "IНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ" надано Інформацію про учасника (файл «Інформацію про Учасника.pdf», яка не містить зазначену інформацію, що не відповідає вимогам тендерної документації
Надати пояснення щодо причин не встановлення зазначеної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "IНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ" |
2 957 493,00
UAH з ПДВ
|
2 884 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" |
3 217 200,00
UAH з ПДВ
|
2 887 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРКУРІКО" |
2 887 500,00
UAH з ПДВ
|
2 887 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "IНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ" #39964005 |
Рішення скасоване |
2 884 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2025 13:01
|
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" #30600063 |
Рішення скасоване |
2 887 400,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2025 13:01
|
ТОВ "IНТЕРТРАНС МЕНЕДЖМЕНТ" #39964005 |
Переможець |
2 884 000,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2025 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2025 10:31
|
Договор 46-5-пц-25.pdf | укладений |
13 травня 2025 10:31
|