Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188398 |
Місцезнаходження: | 11255, Україна , Житомирська обл., Ємільчинський р-н, село Березівка |
Контактна особа: |
Багрянцева Олена Сергіївна 380509462753 bpi95@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2025 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2025 11:36 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2025 11:36 |
Очікувана вартість: | 725 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 626,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує отриманий товар протягом 7 робочих днів з моменту отримання товару на підставі видаткових накладних. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2025 10:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2025 10:25 |
Перелік змін.pdf | |
29 березня 2025 10:25 |
ПРОТОКОЛ.pdf | |
29 березня 2025 10:24 |
Додаток №8 Проект договору нова редакція.docx | |
27 березня 2025 15:47 |
Додаток №2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
27 березня 2025 15:47 |
ОБҐРУНТУВАННЯ.docx | |
27 березня 2025 15:47 |
Додаток №1 Перелік документів та інформації, які подаються Учасником.docx | |
27 березня 2025 15:47 |
Додаток №4 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».docx | |
27 березня 2025 15:47 |
Додаток №3 Підтвердження відповідності УЧАСНИКА.docx | |
27 березня 2025 15:47 |
Додаток №7 Перелік документів та інформації, які подаються Переможцем.docx | |
27 березня 2025 15:47 |
Додаток №6 Лист-згода.docx | |
27 березня 2025 15:47 |
Тендерна документація пально-мастильні матеріали.doc | |
27 березня 2025 15:47 |
Додаток №5 Інформація про необхідні технічні , якістні та кількістні характеристики предмета закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
ВІДСТАНЬ =69,5 км. ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОЗІ ЗАМОВНИКА - не більше 60 км. дорожніми шляхами з твердим покриттям.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Отже, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " УКРНАФТА-ПОСТАЧ " - не виконані вимоги Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасників на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " УКРНАФТА-ПОСТАЧ " згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Тому, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», вимагає відхилити переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " УКРНАФТА-ПОСТАЧ " даних торгів та перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР».
У разі відхилення нашої вимоги, будемо змушені звернутися до антимонопольного комітету для розгляду дій Замовника, щодо законності визнання переможців.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
Документи які були надані ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ " в який йдеться про місце розташування АЗС в який відсутня інформація про АЗС яка знаходиться в селі Кремянка:
-ДОГОВІР ПРО ПАРТЕРСТВО ТА ПОСТАВКУ № 24/02/2816-МРТ від 18.07.2024р. (Прикриплюється до вимоги)
- ДОГОВІР ПРО ПАРТЕРСТВО ТА ПОСТАВКУ № 24/02/2817-МРТ від 18.07.2024р. (Прикриплюється до вимоги )
-Довідка - Перелік АЗС (Прикриплюється до вимоги)
Отже, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " УКРНАФТА-ПОСТАЧ " - не виконані вимоги Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасників на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на викладене вище Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " УКРНАФТА-ПОСТАЧ " згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Тому, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР», вимагає відхилити переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " УКРНАФТА-ПОСТАЧ " даних торгів та перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР».
У разі відхилення нашої вимоги, будемо змушені звернутися до антимонопольного комітету для розгляду дій Замовника, щодо законності визнання переможців.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-26-000057 ● 4917b2241dc148529444e148f0a75488
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2025 12:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2025
№ 61-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.05.2025 № 61-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2025-03-27-008532-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-27 14:56:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Пально-мастильні матеріали: бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони), газ скраплений автомобільний (талони)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-27-008532-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
4. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на відповідність тендерній документації Комунальної установи «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення).
5. Пунктом 24 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1082 передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису – засіб електронного підпису чи печатки, що відповідає вимогам, встановленим частинами першою - четвертою статті 19 Закону № 2155-VIII.
При цьому, в пункті 18 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII зазначено, що засіб електронного підпису чи печатки – це апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення, що використовуються для створення електронного підпису чи печатки.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону № 2155-VIII, дійсність кваліфікованого електронного підпису підтверджується, за умови, зокрема, підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та відсутності порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Також, пунктом 30 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII визначено, що кваліфікований сертифікат електронного підпису - сертифікат електронного підпису, що видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг і відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону № 2155-VIII, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, - у формі, придатній для автоматизованої обробки.
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис саме фізичної особи Багрянцевої Олени Сергіївни, а не посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при оприлюдненні інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель порушено норми пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082?
6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про наявність АЗС, на яких буде здійснюватися заправка по талонах, а у випадку залучення партнерських АЗС до обслуговування талонів/карток учасника, то учасник в складі тендерної пропозиції також повинен надати гарантійний лист від партнерів, які здійснюють обслуговування зазначених карток/талонів та на якій підставі.
Відтак, згідно формулювання даної вимоги, від учасників вимагалось підтвердити наявність декількох АЗС, на яких буде здійснюватися заправка по талонах.
Крім того, пунктом 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено умову щодо підтвердження наявності мережі АЗС, на яких буде здійснюватися заправка по талонах та які повинні знаходитися в межах розумної доступності на відстані від юридичної адреси Замовника не більше 60 км, дорожніми шляхами з твердим покриттям.
На виконання вимог учасник ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» в складі тендерної пропозиції надав довідку з переліком АЗС (файл «Перелік АЗС.pdf»),
Однак, в наданій довідці зазначено інформацію лише про одну партнерську АЗС ПАТ «УКРАНАФТА», що знаходиться не більше 60 км від адреси Замовника.
Також, в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» надано копії договорів про партнерство та поставку від 18.07.2024 № 24/02/2816-МТР та № 24/02/2817-МТР, укладених ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» з ПАТ «УКРАНАФТА».
Однак, в складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист від ПАТ «УКРАНАФТА», який здійснює обслуговування карток/талонів з обґрунтуванням на яких підставах здійснюється обслуговування таких карток/талонів, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» вимогам пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, в частині надання гарантійного листа від партнера, який здійснює обслуговування зазначених карток/талонів, із наданням копії такого документу та зазначенням інформації щодо його подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-29 14:20:47
Поясненн
У відповідь на запит про надання пояснень від 27.05.2025 в межах здійснення моніторингу UA-M-2025-05-26-000057 щодо процедури закупівлі повідомляємо наступне :
1. Джерелом фінансування закупівлі КУ «Березівський психоневрологічний інтернат» Пально-мастильні матеріали: бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони), газ скраплений автомобільний (талони) є місцевий бюджет КПКВК 0813102 - Забезпечення соціальними послугами стаціонарного догляду з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби. (Кошторис на 2025 рік додається)
2. Розрахунок очікуваної вартості товару здійснено методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, зокрема використовуючи метод «Порівняння ринкових цін». Було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на пальне, що міститься на трьох різних сайтах в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема з сайту Prozorro «Аналіз середньої ціни в Prozorro Market» (скріншот додається) та аналіз цін лютий, березень на сайті Мінфіну https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2025-02/, https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/2025-03/ та проаналізувавши ціни трьох найпоширенішими мережами АЗС в Україні WOG, ОККО, Укрнафта https://delo.ua/news/cini-na-palne-26-bereznya-2025-roku-skilki-kostuje-benzin-syogodni-443767/ методом розрахунку було визначено очікувану вартість закупівлі 725200,00грн. (розрахунок додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері: Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та ДСТУ EN589:2017 «Палива автомобільні Газ нафтовий скраплений Технічні вимоги та методи контролювання». Потреба в кількості Паливно-мастильні матеріали: бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони) визначені з урахуванням реальних потреб установи, витрат в 2024 році та оптимального співвідношення ціни та якості.
3. Щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). На виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 р. (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів». У зв’язку з відсутністю власного веб-сайту та технічної можливості оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, було прийнято рішення оприлюднити документ у складі оголошення про проведення процедури закупівлі. На даний час обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення оприлюднені на веб-сайті Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації за посиланням https://szndep.gov.ua/news/1748420379/.
4. Факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на відповідність тендерній документації Комунальної установи «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради встановлені не були.
5. На час оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель в мене-уповноваженої особи не було технічної можливості накласти кваліфікований електронний підпис посадової особи, на даний час здійснені заходи направлені на недопущення в подальшому виявленого порушення, виготовлений новий кваліфікований електронний підпис (протокол перевірки КЕП додається).
6. Під час написання вимоги зазначеної в пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження наявності АЗС, які розташовані за місцем передачі товару. Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність АЗС, на яких буде здійснюватися заправка по талонах. У випадку залучення партнерських АЗС до обслуговування талонів/карток Учасника, останній повинен надати гарантійний лист від партнерів, які здійснюють обслуговування зазначених карток/талонів та на якій підставі.» мною була допущена технічна помилка, для збільшення кількості учасників в даній закупівлі планувалось викласти даний текст в такій редакції «На підтвердження наявності АЗС, які розташовані/розташована за місцем передачі товару. Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність АЗС, на якій/яких буде здійснюватися заправка по талонах. У випадку залучення партнерських АЗС до обслуговування талонів/карток Учасника, останній повинен надати гарантійний лист від партнерів, які здійснюють обслуговування зазначених карток/талонів та на якій підставі.» дана помилка була виявлена в період коли не було можливості внести зміни до тендерної документації або оголошення про проведення відкритих торгів. Так як двома учасниками було надано довідки, в яких зазначено по одній АЗС формулювання даної вимоги було розглянуте з урахуванням даної помилки. Мною не розглядалось питання про відхилення даних тендерних пропозицій.
На підтвердження гарантій від партнерів, які здійснюють обслуговування зазначених карток/талонів, та на якій підставі мною було розглянуто копії договорів про партнерство та поставку від 18.07.2024 № 24/02/2816-МТР та № 24/02/2817-МТР, укладених ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» з ПАТ «УКРАНАФТА» в яких зазначено, що ПАТ «УКРАНАФТА» бере на себе зобов’язання, а саме передає (відпускає) паливно мастильні матеріали фактичному держателю бланку – дозволу на підставі пред’явлених дійсного бланку-дозволу (талону) оператору АЗС та шляхом заправки вказаного останнім автотранспортного засобу.
На даний час між КУ «Березівський психоневрологічний інтернат» та ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» укладено договір №89від 18.04.2025 року тому застосувати вимогу підпункту 2 пункту 50 відповідно якої Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, наразі неможливо.
Вся інформація зазначена в Запиті про надання пояснень буде врахована в подальших закупівлях. Будуть здійснені заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень, через технічні недоліки та малий стаж роботи у сфері публічних закупівель. Уповноваженою особою буде більше звернено уваги до написання вимог до Тендерної документації, перевірки Тендерних пропозицій та буде вжито максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
623 004,00
UAH з ПДВ
|
623 004,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" |
637 708,00
UAH з ПДВ
|
637 708,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" #43012009 |
Переможець |
623 004,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 11:48
|
Договір пально-мастильні матеріали.pdf | укладений |
18 квітня 2025 11:47
|