Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цемент
Очікувана вартість
147 500,00 UAH
UA-2025-04-01-008525-a e9e520b5a87d45a693549ef31683c1e8
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медвідь Юрій Геннадійович

380667204025 chop_zagin_tender@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 1493 (94 прикордонний загін)
Код ЄДРПОУ: 14321707
Місцезнаходження: 00000, Україна , Закарпатська обл., Чоп, м. Чоп
Контактна особа: Медвідь Юрій Геннадійович
380667204025
chop_zagin_tender@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Порядок здійснення оплати Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником впродовж 30 календарних днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар (далі - рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів). До рахунку додаються: накладна (акт приймання-передачі товарів) та документи, що підтверджують якість поставлених товарів. Усі документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України. У разі затримки фінансування Замовника оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником відповідних коштів на фінансування. Поставка товарів Строк (термін) поставки (передачі) товарів: Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти товар на умовах цього договору впродовж 10 днів з моменту отримання Заявки від Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: Постачальник здійснює поставку та передачу товарів Замовнику на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Закарпатська обл., м. Чоп, (конкретна адреса вказується у замовленні).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 кілограм
Цемент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Закарпатська область, Чоп, м. Чоп
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

01 квітня 2025 14:33
ЗПП проєкт договору (9) (1) (2).docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип Можливі значення:
  • CEM II
  • Вміст мінеральних добавок Можливі значення:
  • B
  • Міцність на стиск Можливі значення:
  • 32.5 МПа
  • За швидкістю затвердіння Можливі значення:
  • N
  • Мінеральні добавки Можливі значення:
  • S
  • Відповідність ДСТУ Б EN 197-1:2015 Можливі значення:
  • так
  • Пакування Можливі значення:
  • мішок паперовий
  • Маса нетто від 25 до 25 кілограм

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 15:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "МІДІЛ" 141 000,00
    UAH з ПДВ
    141 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    02 квітня 2025 18:52
    Електронний підпис
    02 квітня 2025 18:52
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Пакування мішок паперовий
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ Б EN 197-1:2015 так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Мінеральні добавки S
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    За швидкістю затвердіння N
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Міцність на стиск 32.5 МПа
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Вміст мінеральних добавок B
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Тип CEM II
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Маса нетто 25 кілограм

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "МІДІЛ"
    #35585066
    Переможець 141 000,00
    UAH з ПДВ
    04 квітня 2025 16:39

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 04 квітня 2025 16:39

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "МІДІЛ"
    #35585066
    141 000,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    10 квітня 2025 08:46
    Договір 111-25.pdf укладений
    10 квітня 2025 08:45

    Інформація про платежі за договором

    Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
    Дата Сума Платник Одержувач Статус
    22 квітня 2025 10:10
    141 000,00 UAH UA648201720343170001000015331
    В/ч 1493
    UA553510050000026006879199509
    ТОВ "Міділ"
    Оплачений