Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Іванівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04328565 |
Місцезнаходження: | 22432, Україна , Вінницька обл., Іванів, вул. Свинаря, 17 |
Контактна особа: |
Лановий Ігор Анатолійович +380433337394 ivaniv.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2023 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2023 15:22 |
Очікувана вартість: | 1 650 309,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 251,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2023 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2023 15:17 |
_Додаток 4 Проєкт договору)_.docx | |
02 жовтня 2023 15:17 |
__Додаток 2 Технічна специфікація__.docx | |
02 жовтня 2023 15:17 |
__Додаток 3__.docx | |
02 жовтня 2023 15:17 |
_Додаток 1_.docx | |
02 жовтня 2023 15:17 |
______ТД 2023___________.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-11-000017 ● d54e95523afb4025a70c923fbd009dbd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.12.2023 №89-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.12.2023 №89-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2023-10-02-008630-a 02.10.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-21 12:17:26
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття відрізку вул. Шкільна (від памятника загиблих №1) в с. Кам’яногірка Хмільницького району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-02-008630-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Чи розміщувалося обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту, якщо так, то надайте посилання.
2. Чому в проєкті договору та в укладеному договорі від 23 жовтня 2023 року №149 визначено гарантійний строк експлуатації зданого об’єкта протягом 5 років, тоді як згідно з частиною 1 статті 884 Цивільного Кодексу України гарантійний строк виконання робіт за договором будівельного підряду становить 10 років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлено договором або законом?
3. Чи виконано умови договору від 23 жовтня 2023 року №149 ТОВ «ЛЕОН-Ш» щодо виконання робіт до 30 листопада 2023 року (надайте документальне підтвердження)?
4. Яким чином учасником ТОВ «ЛЕОН-Ш», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги додатку №2 «Технічна специфікація на закупівлю» тендерної документації в частині подання у складі тендерної пропозиції підтверджуючих розрахунків за статтями витрат до документу «Договірна ціна», а саме: розрахунків №5, №6, №7, №8, №11, №12?
5. Яким чином учасником ТОВ «ЛЕОН-Ш», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги тендерної документації в частині внесення ним забезпечення виконання договору про закупівлю? 6. Чому у тендерній документації не зазначено розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (пункт 6 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-26 16:50:18
Відповідь
Відповідь.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-26 15:07:28
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття відрізку вул. Шкільна (від памятника загиблих №1) в с. Кам’яногірка Хмільницького району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-02-008630-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином учасником ТОВ «ЛЕОН-Ш», якого обрано переможцем торгів, при визначенні договірної ціни, яка є твердою, враховано вимоги Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова), (пункт 3.1. проєкту договору) в частині: розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) (пункт 5.17 розділу V. Настанови)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-28 14:30:36
Відповідь
Надання пояснення!
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-12-26 16:51:41
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь.
- 38.Гарантійний лист (4).pdf
- акт виконаних робіт.pdf
- Обгрунтування.docx
- ПКД.pdf
- рішення_ експертиза_ дефектний акт.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-12-28 14:32:29
Пояснення з власної ініціативи
Надання пояснення!
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Межах проведення моніторингу закупівлі робіт "Капітальний ремонт дорожнього покриття відрізку вул. Шкільна (від памятника загиблих №1) в с. Кам'яногірка Хмільницького району Вінницької області" (UA-2023-10-02-008630-a) було виявлено в тендерній документації порушення. У зв'язку з тим, що закупівлі вже проведені поточний рік на дію договорів закінчився, виправити перераховані порушення в зазначених ТД не можливо. В свою чергу вивчивши результати проведеного моніторингу, перераховані зауваження/порушення будуть прийняті до уваги і обов’язково враховані під час наступних закупівель.
2024-01-09 11:45:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2023 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕОН-Ш" |
1 650 264,86
UAH з ПДВ
|
1 650 264,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕОН-Ш" #33623460 |
Переможець |
1 650 264,86
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2023 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 15:38
|
149 Шкільна Камяногірка.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 16:15
|
Шкільна - Камяногірка.pdf | укладений |
23 жовтня 2023 16:14
|
Шкільна договірна ціна.pdf | укладений |
23 жовтня 2023 16:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття відрізку вул. Шкільна (від памятника загиблих №1) в с. Кам'яногірка Хмільницького району Вінницької області | 1 | роботи |
1 650 264,86
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони спільно дійшли згоди в нести зміни Договору № 149 від «23» жовтня 2023 р. та викласти у новій редакції, а саме: - Змінити п. 2.2. розділу 2. Якість робіт та викласти його в наступній редакції, а саме : «п.2.2. Підрядник надає гарантії на виконані роботи – 10 (десять) років з дати приймання-передачі виконаних робіт.» - Змінити п. 5.3. розділу 5. Виконання робіт та викласти його в наступній редакції, а саме: «п.5.3. Підрядник гарантує якість закінчених робіт, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, який становить не менше 10-ти років.» |
Номер договору про закупівлю: | 149 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття відрізку вул. Шкільна (від памятника загиблих №1) в с. Кам'яногірка Хмільницького району Вінницької області | 1 |
1 650 264,86
UAH з ПДВ
|