Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику
Очікувана вартість
24 999 738,00 UAH
UA-2023-03-10-005412-a e933142826aa42bda6f7c7e29b544733
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2023 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2023 21:00
Очікувана вартість: 24 999 738,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 березня 2023 12:29

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 березня 2023 12:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 березня 2023 12:26
Оголошення про проведення торгів.doc
10 березня 2023 12:26
ТД Розмітка .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-03-000047 ● b86f51266f494e969e6ca413f9e7d075
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2023 15:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.04.2023 № 86
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-03-10-005412-a 10.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-04 16:06:33

Запит про надання пояснень

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-06 16:47:05

Відповідь на запит

Відділом по утриманню автомобільних шляхів та споруд на них в межах компетенції розглянуто запит Державної аудиторської служби України, що надійшов з електронного майданчика «E-Tender» щодо процедури закупівлі: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) - код за ДК 021:2015–45230000-8 (номер процедури закупівлі UA-2023-03-10-005412-a), (моніторинг UA-М-2023-04-03-000047). За результатами розгляду інформуємо про наступне.
Згідно з пунктом 8.1.5 Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051, на комунальну корпорацію «Київавтодор» (далі – Корпорація) покладено обов’язки щодо забезпечення нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулично-шляховій мережі міста.
Варто зазначити, що під час підготовки і проведення процедури закупівлі послуг з нанесення дорожньої розмітки Корпорація, як Замовник зазначених послуг, здійснює свої повноваження виключно в рамках законодавства, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про дорожній рух», Законом України «Про автомобільні дороги», Правилами благоустрою міста Києва, ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» та іншими чинними законодавчими та нормативними документами.
Якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно з вимогами ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану», ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування», СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування».
Беручи до уваги План використання бюджетних коштів на 2023 рік, погоджений Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як головним розпорядником бюджетних коштів, та враховуючи інформацію про обстеження балансової вулично-дорожньої мережі шляхово-експлуатаційними підприємствами Корпорації було сформовано обсяги закупівлі відповідних послуг.
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) та наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 14.11.2017 № Н-182 «Про попередження порушень фінансово-бюджетної дисципліни і неефективного використання комунальних ресурсів» було проведено моніторинг цін на розміточні матеріали (направлено листи-запити до виробників зазначених матеріалів) та вартості послуг з нанесення дорожньої розмітки (пошук аналогічних договорів на сайті Уповноваженого органу) і задокументовано вказану інформацію (додається на 3 арк.).
На підставі зібраної інформації було здійснено розрахунки очікуваної вартості на послуги з нанесення дорожньої розмітки та підготовлено технічне завдання.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, КК "Київавтодор" - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-20 11:13:33

Запит про надання пояснень

Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-24 14:20:20

Відповідь на запит

Відділом по утриманню автомобільних шляхів та споруд на них в межах компетенції розглянуто запит Державної аудиторської служби України, що надійшов з електронного майданчика «E-Tender» щодо процедури закупівлі: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) - код за ДК 021:2015–45230000-8 (номер процедури закупівлі UA-2023-03-10-005412-a), (моніторинг UA-М-2023-04-03-000047) стосовно документального підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації.
За результатами розгляду надаємо документальне підтвердження виконання переможцем вищезазначеної процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 квітня 2023
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Закупівля товарів, робіт, послуг здійснюється Позивачем відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 10.03.2023 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua (далі – веб-портал Prozorro), Позивачем,як замовником робіт, було оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) - код за ДК 021:2015–45230000-8 (номер процедури закупівлі UA-2023-03-10-005412-a), (моніторинг UA-М-2023-04-03-000047) (далі – Процедура закупівлі). Як було зазначено на веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro, на підставі Наказу Державної аудиторської служби України від 03.04.2023 № 86 «Про початок моніторингу процедур закупівель» було прийняте рішення розпочати моніторинг процедур закупівель, до переліку яких потрапила процедура закупівлі UA-2023-03-10-005412-a. 04.04.2023 Відповідачем було опубліковано Запит про надання пояснень, а саме: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 06.04.2023 Позивачем було надано відповідь на запит про надання пояснень, а саме: Відділом по утриманню автомобільних шляхів та споруд на них в межах компетенції розглянуто запит Державної аудиторської служби України, що надійшов з електронного майданчика «E-Tender» щодо процедури закупівлі: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) - код за ДК 021:2015–45230000-8 (номер процедури закупівлі UA-2023-03-10-005412-a), (моніторинг UA-М-2023-04-03-000047). За результатами розгляду інформуємо про наступне. Згідно з пунктом 8.1.5 Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051, на комунальну корпорацію «Київавтодор» (далі – Корпорація) покладено обов’язки щодо забезпечення нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулично-шляховій мережі міста. Варто зазначити, що під час підготовки і проведення процедури закупівлі послуг з нанесення дорожньої розмітки Корпорація, як Замовник зазначених послуг, здійснює свої повноваження виключно в рамках законодавства, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про дорожній рух», Законом України «Про автомобільні дороги», Правилами благоустрою міста Києва, ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» та іншими чинними законодавчими та нормативними документами. Якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно з вимогами ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану», ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування», СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування. Беручи до уваги План використання бюджетних коштів на 2023 рік, погоджений Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як головним розпорядником бюджетних коштів, та враховуючи інформацію про обстеження балансової вулично-дорожньої мережі шляхово-експлуатаційними підприємствами Корпорації було сформовано обсяги закупівлі відповідних послуг. Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) та наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 14.11.2017 № Н-182 «Про попередження порушень фінансово-бюджетної дисципліни і неефективного використання комунальних ресурсів» було проведено моніторинг цін на розміточні матеріали (направлено листи-запити до виробників зазначених матеріалів) та вартості послуг з нанесення дорожньої розмітки (пошук аналогічних договорів на сайті Уповноваженого органу) і задокументовано вказану інформацію (додається на 3 арк.). На підставі зібраної інформації було здійснено розрахунки очікуваної вартості на послуги з нанесення дорожньої розмітки та підготовлено технічне завдання. Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 (із змінами) "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, КК «Київавтодор» - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє. Відповідно до запиту замовнику від 20.04.2023 щодо прохання надати інформацію та її документальне підтвердження, щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. 24.04.2023 Корпорація надала відповідь на вищевикладений запит ДАСУ. Відділом по утриманню автомобільних шляхів та споруд на них в межах компетенції розглянуто запит Державної аудиторської служби України, що надійшов з електронного майданчика «E-Tender» щодо процедури закупівлі: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) - код за ДК 021:2015–45230000-8 (номер процедури закупівлі UA-2023-03-10-005412-a), (моніторинг UA-М-2023-04-03-000047) стосовно документального підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації. 27.04.2023 на веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro було оприлюднено висновок ДАСУ про наявні порушення, пункту 6.5 розділу 6 тендерної документації, по процедурі закупівлі - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) - код за ДК 021:2015–45230000-8. Вказаним висновком Відповідач зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором. Інформуємо, що у констатуючій частині висновку зазначено стосовно невиконання умов підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації, зокрема переможцем не надано сертифікати відповідності, видані відповідним органом, який має акредитацію (ліцензію) на право надавати відповідні документи на жовту та червону фарбу, які будуть використовуватись при виконанні нанесення розмітки. Слід зазначити, що вказаний підпункт викладено наступним чином: «У процесі надання послуг по нанесенню розмітки вибір матеріалу, що використовується, має бути узгоджений із замовником. До застосування при нанесенні розмітки вулично-дорожньої мережі м. Києва замовником допускаються матеріали, якість яких підтверджена сертифікатом відповідності, виданим закладом, який має акредитацію (ліцензію) на право надавати відповідні документи і висновки». Зміст вказаного підпункту вимагає від учасника процедури письмового підтвердження зобов’язань щодо використання матеріалів відповідної якості та не вимагає їх завантаження до тендерної пропозиції. Окремо повідомляємо, що переможець за власної ініціативи додав до тендерної пропозиції сертифікати відповідності на білу фарбу ти білий пластик. За результатами розгляду Висновку маємо зазначити про наступне. Згідно з пунктом 8.1.5 Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051, на комунальну корпорацію «Київавтодор» (далі – Корпорація) покладено обов’язки щодо забезпечення нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулично-шляховій мережі міста. Беручи до уваги План використання бюджетних коштів на 2023 рік, погоджений Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як головним розпорядником бюджетних коштів, та враховуючи інформацію про обстеження балансової вулично-дорожньої мережі шляхово-експлуатаційними підприємствами Корпорації було сформовано обсяги закупівлі відповідних послуг. Якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно з вимогами ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану», ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування», СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування». Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Корпорацією, як замовником зазначених послуг, було сформовано тендерну документацію на закупівлю послуг: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (код ДК 021:2015 – 45230000-8) (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику) (далі – ТД) та затверджено рішенням уповноваженої особи із публічних закупівель, протокол від 10.03.2023. Оголошення розміщено на сайті Уповноваженого органу 10.03.2023 (UA-2023-03-10-005412-а). Згідно з наказом Північного офісу Державної аудиторської служби України від 03.04.2023 № 86 розпочато моніторинг вищезазначеної закупівлі, котрий тривав з 03.04.2023 до 24.04.2023. За період проведення моніторингу Корпорації, як замовнику, було направлено два запити на пояснення, на які своєчасно було надано відповіді. Після завершення моніторингу 27.04.2023 на сайті Уповноваженого органу опубліковано висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-10-005412-а. Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції. ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» вимогам Закону та вимогам ТД по лотам 1 та 2 встановлених замовником. Згідно з пунктом 1 розділу ІІ висновку: «відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 3 до ТД до застосування при нанесенні розмітки вулично-дорожньої мережі м. Києва замовником допускаються матеріали, якість яких підтверджена сертифікатом відповідності, виданим закладом, який має акредитацію (ліцензію) на право надавати відповідні документи і висновки. На виконання вищевказаної вимоги Переможець надав файл «55. Технічні характеристики. pdf» в якому зазначив, що при нанесенні розмітки вулично-дорожньої мережі м. Києва ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» будуть застосовуватись матеріали, зокрема біла, червона, та жовта фарби та двокомпонентний структурний пластик, якість яких підтверджена сертифікатом відповідності, виданим закладом, який має акредитацію (ліцензію) на право надавати відповідні документи і висновки та сертифікати відповідності. При цьому, Переможцем не надано сертифікати відповідності, надані відповідним органом, який має акредитацію (ліцензію) на право надавати відповідні документи на жовту та червону фарбу, які будуть використовуватись при виконанні нанесення розмітки. Враховуючи зазначене, Замовник не мав можливості пересвідчитись у якості вищевказаних матеріалів та відповідності Переможця вимогам, встановленим Замовником в підпункті 3.1 пункту 3 Додатку 3 до ТД.» Посилаючись на вищезазначене, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів (пункт 3 розділу ІІ). Заперечуючи аргументи, викладені у висновку, повідомляємо, що підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 3 до ТД викладено наступним чином: «У процесі надання послуг по нанесенню розмітки вибір матеріалу, що використовується, має бути узгоджений із Замовником. До застосування при нанесенні розмітки вулично-дорожньої мережі м.Києва Замовником допускаються матеріали, якість яких підтверджена сертифікатом відповідності, виданим закладом, який має акредитацію (ліцензію) на право надавати відповідні документи і висновки». У колонці «відповідність пропозиції вимогам замовника» вказано «підтвердження». Зміст вказаного підпункту вимагає від учасника процедури письмового підтвердження зобов’язань щодо використання матеріалів відповідної якості та не вимагає їх завантаження до тендерної пропозиції. Файл «55. Технічні характеристики.pdf» цілком задовольняє вимогу підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 3 до ТД. Додатково інформуємо, що згідно положень укладених договорів (пункт 10.1) підрядник письмово погоджує використання всіх матеріалів, що використовуються під час виконання робіт та надає відповідні сертифікати. Окремо повідомляємо, що переможець за власної ініціативи додав тендерної пропозиції сертифікати відповідності на білу фарбу (до Лотів №№ 1, 2) ти білий пластик (до Лотів №№ 1, 2). Беручи до уваги суть порушення «Переможцем не надано сертифікати відповідності, надані відповідним органом, який має акредитацію (ліцензію) на право надавати відповідні документи на жовту та червону фарбу» (пункт 1 розділу ІІ висновку) взагалі незрозуміла вимога припинення зобов’язань за договором по Лоту № 2 (Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику). Крім цього, висновок містить помилки та неточності: - у пункті 1 розділу І двічі вказано один лот замість двох; - у пункті 3 розділу ІІ йдеться про необхідність припинення зобов’язань за договором (незрозуміло яким з двох укладених), а в описовій частині пункту 1 розділу ІІ йде мова про два договори. Тобто, Відповідачем було зроблено невірний та безпідставний висновок про відсутність документа, який фактично не вимагався відповідно до тендерної документації на закупівлю вказаних послуг. Враховуючи зазначене, Учасник процедури закупівлі ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» повністю виконав вищевказані вимоги тендерної документації, а тому підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно з вимогами були відсутні. Поряд з тим, слід зазначити, що у Розділі 3 Висновку з моніторингу Відповідача «здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Однак, Висновок не конкретизує, яких саме заходів має вжити Позивач, які саме дії та на підставі яких положень Закону він повинен здійснити для усунення виявлених порушень. Отже, цей Висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або правових рекомендацій щодо шляхів та способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Таким чином, Відповідач не конкретизував яких саме заходів має вжити Позивач. Зазначення загальної фрази:«шляхом припинення зобов'язань за договором», не вирішує питання по суті та не містить підстав щодо законності, обґрунтованості та вмотивованості цього акту індивідуальної дії. Так, загальні підстави припинення зобов'язань визначені у главі 50 Цивільного кодексу України, до яких відносяться: виконання, передання відступного, зарахування, новація, неможливість виконання, поєднання боржника та кредитора в одній особі тощо. Тобто, у зазначеному Висновку має місце спонукання Позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи та в який порядок і спосіб їх слід вжити. Між іншим, виконання, проведене належним чином, відповідно до вимог статті 599 Цивільного кодексу України, також тягне за собою припинення зобов'язання. Як зазначалось вище, у Висновку не конкретизовано як саме (в який порядок і спосіб) Позивач має усунути виявлене порушення. Відповідачем вжито лише загальні фрази. Верховний Суд у Постанові від 12.08.2020 у справі № 160/11304/19 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/90927083)(додаток) у складі Колегії суддів Касаційного адміністративного суду зазначив: Форму висновку про результати моніторингу закупівлі визначено Порядком заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі», затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 23 квітня 2018 року № 86 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01 червня 2018 року за № 654/32106 (далі - Порядок № 86). У розділі ІІІ Порядку № 86 визначено, що у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, чого в цій справі відповідачем зроблено не було. Верховний Суд погоджується з висновками судів попередніх інстанцій, що, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», відповідач не конкретизував яких саме заходів має вжити позивач, не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб'єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Верховний Суд визнає, що зобов'язальний характер вимог щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов'язкового способу його усунення. Відповідна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 10 грудня 2019 року в справі № 160/9513/18, від 05 березня 2020 року в справі № 640/467/19, від 23 квітня 2020 року в справі № 160/5735/19, від 11 червня 2020 року в справі № 160/6502/19 та ін. і Суд не вбачає підстав відступу від них». Таким чином, правова позиція, що викладена у наведених вище постановах Верховного Суду, а також судів попередніх інстанцій, полягає в імперативному обов’язку відповідача у його висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель» конкретизувати яких саме заходів має вжити позивач, визначити спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, а за відсутності цих дій, такий «висновок» свідчить про його нечіткість та невизначеність. Підсумовуючи вищевикладене, Позивач вважає, що Висновок Відповідача був здійснений поверхнево, без належного аналізу та перевірки наявних документальних доказів, завантажених з цієї публічній закупівлі, а томує протиправним та таким, що підлягає скасуванню. Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Згідно з ч. 1 та 2 ст. 73 КАС України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Вимогами ч. 1 ст. 76 КАС України визначено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Додатково повідомляємо, що заходи досудового врегулювання спору не вживалися, оскільки Законом не встановлено обов’язків щодо досудового порядку врегулювання таких спорів. Заходи забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви не вживалися. Позивач підтверджує, що ним не подано іншого позову до цього самого відповідача, з тим самим предметом та з тих самих підстав. Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 160,161 КАСУкраїни, на підставі викладеного та керуючись пунктами 7 та 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», листом-роз’ясненням Міністерства економіки України від 07.02.2022 №3304-04/6037-06,
Дата публікації: 05 травня 2023
Номер відкриття провадження: П/320/15996/23
Дата відкриття провадження: 05 травня 2023

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 14 999 917,20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 74 999,58 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Лот № 1 - 75 000,00 грн. (сімдесят п'ять тисяч гривень, 00 коп.) у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 7 тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 75000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю

Аукціон

Початок: 20 березня 2023 21:01
Закінчення: 20 березня 2023 21:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Дата доставки: 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Зазначено в оголошені та тендерній документації Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Лот № 1 - 75 000,00 грн. (сімдесят п'ять тисяч гривень, 00 коп.) у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 7 тендерної документації.

Сума забезпечення: 75000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2023 21:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" 14 879 722,36
UAH з ПДВ
14 879 722,36
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" 12 938 693,13
UAH з ПДВ
12 938 693,13
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району" м. Києва 13 028 521,20
UAH з ПДВ
13 028 521,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 березня 2023 19:32
Електронний підпис
20 березня 2023 19:30
Витяг трафік (1).pdf
20 березня 2023 19:30
Паспорт Сеник Р.Р..pdf
20 березня 2023 19:30
ISO 9001.pdf
20 березня 2023 19:30
ПДВ.pdf
20 березня 2023 19:30
Статут.pdf
20 березня 2023 19:30
71089062893131.pdf
20 березня 2023 19:30
ЦПХ розмітка .pdf
20 березня 2023 19:30
Посвідчення Зюбрик І.О. .pdf
20 березня 2023 19:30
Розрахунки Лот 1.zip.p7s
20 березня 2023 19:30
Баланс ТМГ 2023 (1).pdf
20 березня 2023 19:30
Наказ на директора.pdf
20 березня 2023 19:30
71089066675095.pdf
20 березня 2023 19:30
Розрахунки Лот 1.zip
20 березня 2023 19:30
Документи пропозиції .pdf
20 березня 2023 19:30
1 (1).zip

Публічні документи

31 березня 2023 11:20
Електронний підпис
31 березня 2023 11:19
Розрахунки Лот 1.pdf
31 березня 2023 11:19
16.imd
27 березня 2023 13:59
Електронний підпис
27 березня 2023 13:58
Пропозиція Лот 1.pdf
27 березня 2023 13:58
Довідка.zip
27 березня 2023 13:58
Довідка (1).zip
27 березня 2023 13:58
Витяг-774844-БРЕЧКО-2023-03-21.pdf
27 березня 2023 13:58
Абзац 14 п.44 Особливостей.pdf
20 березня 2023 17:07
Електронний підпис
20 березня 2023 17:07
9. Лист з кодом доступу.pdf
20 березня 2023 17:07
24. Довідка склад та база.pdf
20 березня 2023 17:07
25. Копія витягів.pdf
20 березня 2023 17:07
Договор 1163-23.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
Лист для клієнтів.7z
20 березня 2023 17:07
28. Копія договору №91-23.pdf
20 березня 2023 17:07
23. Копія протоколу грюн.pdf
20 березня 2023 17:07
виписка 1162-23.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
11. Лист роз'яснення ПДВ.pdf
20 березня 2023 17:07
виписка 1163-23.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
15. Виписка по рахунку 104.pdf
20 березня 2023 17:07
38. Досвід.pdf
20 березня 2023 17:07
Витяг із Статуту.7z
20 березня 2023 17:07
56. Обсяги Лот 1.pdf
20 березня 2023 17:07
Довідка покриття 1162-23.7z
20 березня 2023 17:07
29. Копія договору №92-23.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
20. Копія атестату гофман.pdf
20 березня 2023 17:07
49. Захист довкілля.pdf
20 березня 2023 17:07
38. Досвід.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
3. Паспорт Бречко Н.П..pdf
20 березня 2023 17:07
Банківська Ліцензія.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
Довідка покриття 1163-23.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
44. Договір №129.pdf
20 березня 2023 17:07
Довідка покриття 1162-23.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
Наказ Фролова Ю.М.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
Лист здійснення БД.7z
20 березня 2023 17:07
Договор 1163-23.7z
20 березня 2023 17:07
49. Захист довкілля.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
13. Лист не є об'єднанням.pdf
20 березня 2023 17:07
28. Копія договору №91-23.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
16. Виписка по рахунку 105.pdf
20 березня 2023 17:07
25. Копія витягів.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
1. Заявка-пропозиція.pdf
20 березня 2023 17:07
56. Обсяги Лот 1.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
22. Копія атестату грюн.pdf
20 березня 2023 17:07
50. Згода з ТЗ і обсягами.pdf
20 березня 2023 17:07
Договор 1162-23.7z
20 березня 2023 17:07
54. п. 44 Особливостей.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
27. Копія договору №90-23.pdf
20 березня 2023 17:07
Банківська Ліцензія.7z
20 березня 2023 17:07
Договор 1162-23.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
Свідоцтво РА.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
27. Копія договору №90-23.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
Гарантія 1163-23.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
Наказ Фролова Ю.М.7z
20 березня 2023 17:07
Витяг із Статуту.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
29. Копія договору №92-23.pdf
20 березня 2023 17:07
47. Субпідряд.pdf
20 березня 2023 17:07
62. Проект договору Лот 2.pdf
20 березня 2023 17:07
34. Працівники.pdf
20 березня 2023 17:07
Лист здійснення БД.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
18. Копія свідоцтва грюн.pdf
20 березня 2023 17:07
3. Паспорт Бречко Н.П..pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
34. Працівники.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
Довідка покриття 1163-23.7z
20 березня 2023 17:07
61. Проект договору Лот 1.pdf
20 березня 2023 17:07
Гарантія 1163-23.7z
20 березня 2023 17:07
виписка 1162-23.7z
20 березня 2023 17:07
Протокол НР.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
1. Заявка-пропозиція.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
47. Субпідряд.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
44. Договір №129.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
48. Відомості до учасника.pdf
20 березня 2023 17:07
9. Лист з кодом доступу.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
57. Обсяги Лот 2.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
Гарантія 1162-23.7z
20 березня 2023 17:07
30. Копія договору №94-23.pdf.p7s
20 березня 2023 17:07
Лист для клієнтів.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
30. Копія договору №94-23.pdf
20 березня 2023 17:07
Гарантія 1162-23.7z.p7s
20 березня 2023 17:07
4. Наказ про призначення.pdf
20 березня 2023 17:07
Свідоцтво РА.7z
20 березня 2023 17:07
виписка 1163-23.7z
20 березня 2023 17:07
Протокол НР.7z
20 березня 2023 17:07
54. п. 44 Особливостей.pdf
20 березня 2023 17:07
57. Обсяги Лот 2.pdf
20 березня 2023 17:07
22. Копія атестату грюн.pdf.p7s

Публічні документи

20 березня 2023 17:48
Електронний підпис
20 березня 2023 17:47
статут_ШЕУ.pdf
20 березня 2023 17:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 березня 2023 17:47
Проект договору.PDF
20 березня 2023 17:47
ПаспортКуліков.pdf
20 березня 2023 17:47
паспорт_Сташевський.PDF
20 березня 2023 17:47
Навчання_водії.pdf
20 березня 2023 17:47
Листи-відгуки.PDF
20 березня 2023 17:47
Кошторис фарба.PDF
20 березня 2023 17:47
Кошторис пластик.PDF
20 березня 2023 17:47
Заявка фарба.pdf
20 березня 2023 17:47
Заявка пластик.PDF
20 березня 2023 17:47
Додаток 3.pdf
20 березня 2023 17:47
Договори лабораторія.PDF
20 березня 2023 17:47
Договір 48-14_Акти.pdf
20 березня 2023 17:47
Договір позичка_машинка.PDF
20 березня 2023 17:47
Договір 47-14_Акти.pdf
20 березня 2023 17:47
Довідки МТБ.PDF
20 березня 2023 17:47
Довідки кваліфікація.PDF
20 березня 2023 17:47
гарантія 718_ЛОТ 2.zip
20 березня 2023 17:47
гарантія 717_ЛОТ 1.zip
20 березня 2023 17:47
Витяг з ЄДР_16.03.2023.pdf
20 березня 2023 17:47
Вимірювальні прилади.pdf
20 березня 2023 17:47
Атестати виробництва.pdf
20 березня 2023 17:47
44_фарба.imd
20 березня 2023 17:47
43_пластик.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району" м. Києва

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
Переможець 12 938 693,13
UAH з ПДВ
27 березня 2023 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2023 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
12 938 693,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2023 11:30
Електронний підпис укладений
07 квітня 2023 14:48
10-14.pdf укладений
07 квітня 2023 14:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 12 938 693,13
UAH з ПДВ