Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380512374965 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2025 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 02:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2025 15:19 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2025 15:19 |
Очікувана вартість: | 614 883 574,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 148 835,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 850 000 (Один мільйон вісімсот п'ятдесят тисяч) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1850000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою;
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 850 000 (Один мільйон вісімсот п'ятдесят тисяч) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може надавати підряднику аванс у розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт (на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів), відповідно до вимог чинного законодавства. | Аванс | 7 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплату виконаних робіт замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету цільових коштів на оплату видатків для виконання будівельних робіт в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку (умова із відкладною обставиною відповідно до ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України). | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2025 13:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2025 13:50 |
Додаток 4.docx | |
26 березня 2025 13:50 |
Додаток 1.docx | |
26 березня 2025 13:50 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar | |
26 березня 2025 13:50 |
ТД-25.docx | |
26 березня 2025 13:50 |
Проєкт договору (Додаток 2).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно Додатку 1 до тендерної документації, розділу 5. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інформацію про ціни на матеріальні ресурси у вигляді окремого документу. У документі, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Учасником було надано інформацію та документи щодо підтвердження тендерної пропозиції Учасника технічним, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в повному обсязі, згідно Додатку 1 до тендерної документації, розділу 5. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інформацію про ціни на матеріальні ресурси у вигляді окремого документу, зазначивши найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Звертаємо вашу увагу що вся інформація, у тому числі країна походження, зазначена саме IMD файлі який є невід’ємною частиною тендерної пропозиції, згідно вимоги тендерної документації. У зв’язку з цим ми вважаємо протиправним винесення рішення щодо дискваліфікації учасника та вимушені звернутися в АМКУ.
Згідно додатку 1 до тендерної документації «…Документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації також необхідно завантажити:
…
● інформацію про ціни на матеріальні ресурси у вигляді окремого документу…
…
В складі тендерної пропозиції також необхідно надати:
….- договірну ціну з розрахунками у форматі з розширенням *imd;»
Таким чином, інформація про матеріальні ресурси та договірна ціна з розширенням imd є окремими вимогами, які необхідно було завантажити в окремих файлах. Дане твердження також підтверджується практикою проведення моніторингу ДАСУ
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000151 ● c844d456bfe842ae9fb25fd9521a7337
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 18:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2025-03-26-007377-a 26.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-28 15:05:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради за адресою: вул. Миколаївська, 21 в м. Миколаєві (4-та черга будівництва)» (код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-26-007377-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (експертний звіт, підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, договірну ціну, пояснюючу записку до проектно-кошторисної документації) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-01 10:44:35
Відповідь на звернення
1. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі обґрунтовуються виділеними з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію відповідних заходів, експертним звітом (позитивним) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: "Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради за адресою: вул. Миколаївська, 21 в м. Миколаєві (4-та черга будівництва)" та інше (Всі документи оприлюднені за посиланням -https://www.dmkoda.mk.ua/wp-admin/post.php?post=8253&action=edit
2. код 41037500, Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на реалiзацiю iнвестицiйних проекгiв у сферi охорони здоров'я
3.Згідно інформації та матерівалів, отриманих від відповідних відділів Департаменту, для оголошення закупівлі інформація про здійснення фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility відсутня.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-30 16:52:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради за адресою: вул. Миколаївська, 21 в м. Миколаєві (4-та черга будівництва)» (код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-26-007377-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до Протоколу від 11.04.2025 № 1 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» на підставі виявленої невідповідності в частині ненадання інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформації про ціни на матеріальні ресурси у вигляді окремого документу із зазначенням найменування матеріального ресурсу, одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
В тендерній пропозиції учасника ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» наявна необхідна інформація про ціни на матеріальні ресурси у документах, зокрема, в підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів (крім інформації щодо країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, що є помилкою, яка не призводить до зміни предмету закупівлі).
Зважаючи на те, що в тендерній документації Замовником не передбачено конкретної форми та/або назви окремого документу який містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, надайте пояснення (інформацію) та відповідні документи щодо причин не застосування пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
2. Відповідно до підпункту 4 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації учасником надається «Копія Статуту в останній діючій редакції або іншого установчого документу (У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи)».
Надайте пояснення яким чином учасник ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» виконав зазначену вимогу (вказати посилання на файл, сторінку тощо)
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-01 10:53:06
Відповідь на звернення
1. Згідно додатку 1 до тендерної документації «…Документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації також необхідно завантажити:
…
● інформацію про ціни на матеріальні ресурси у вигляді окремого документу…
…
В складі тендерної пропозиції також необхідно надати:
….- договірну ціну з розрахунками у форматі з розширенням *imd;»
Таким чином, інформація про матеріальні ресурси та договірна ціна з розширенням imd є окремими вимогами, які необхідно було завантажити в окремих файлах. Дане твердження також підтверджується практикою проведення моніторингу ДАСУ
2.учасника ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» було відхилено за вищезазначену невідповідність тендерної документації. А документи по статуту це те що можливо виправити за 24 години, час на виправлення не надавався.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Департаментом підготовуються документи для оскарження висновку. |
Дата публікації: | 19 травня 2025 |
Документи:
19 травня 2025 12:20
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" |
596 437 066,78
UAH з ПДВ
|
580 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Антарес-БУД" |
596 437 066,78
UAH з ПДВ
|
596 437 066,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" #21650831 |
Відхилено |
580 000 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 22:38
|
ТОВ "Антарес-БУД" #31159868 |
Переможець |
596 437 066,78
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 09:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2025 13:22
|
Д.у. 2 Д.28-25 Миколаївська 21 4 черга Антаресбуд.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2025 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2025 14:14
|
Д.у. 1 Д. 28-25 Дитяча лікарня Миколаївська 21 4 черга Антаресбуд.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2025 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2025 09:31
|
28-25 Дитяча лікарня Миколаївська 21 4 черга Антарес.pdf | укладений |
22 квітня 2025 09:30
|
інформація про ціни.docx | укладений |
22 квітня 2025 09:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1 Додаткову угоду №1 від 28.04.2025 вважати такою, що втратила чинність. 2 . Внести зміни до реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |