Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Твердопаливні котли
Очікувана вартість
955 000,00 UAH
UA-2025-03-28-011502-a e8467d5b66414247a852628fc8f5bbe1
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Мельничук

+380987916352 melnychuk.andriy23@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 38223651
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул.Озерна, 20/1
Контактна особа: Андрій Мельничук
+380987916352
melnychuk.andriy23@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2025 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2025 18:00
Очікувана вартість: 955 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», Закону з урахуванням Особливостей та відповідно до вимог, викладених в цьому пункті. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 та відповідно до вимог, викладених в цьому пункті. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель за Формою банківської гарантії: - для банків-резидентів України, наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерній документації; - для іноземних банків, наведеною в Додатку 6.1 до цієї Тендерній документації. Банківська гарантія може бути оформлена: - у паперовому вигляді на бланку банку-гаранта та підписана уповноваженою особою банку-гаранта та скріплена його печаткою (за наявності), або - (для іноземних банків) у вигляді електронного документа, або - у вигляді електронного документа з накладанням електронного підпису та електронної печатки (за наявності) банка-гаранта (для банків-резидентів України). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії повинно бути посилання на засіб електронного підпису чи печатки, який використовується для створення та/або перевірки електронного підпису чи печатки. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 23875,00 грн. (2,5 % від ОВ). Гарантія може бути надана у міжнародній валюті (євро або долар США) на суму, еквівалентну розміру забезпечення тендерної пропозиції, розраховану по курсу НБУ на дату оголошення закупівлі в електронній системі закупівель. Всі витрати по оформленню банківської гарантії здійснюються за рахунок Учасника. 1. Обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Гарантія), банками (далі - Гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є Замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - його категорія* - адреса місцезнаходження; *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: юридична особа, яка забезпечують потреби держави або територіальної громади. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; ВАЖЛИВО! У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно частина «Інформація щодо тендерної документації» забезпечення тендерної пропозиції має містити посилання на дату рішення Замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми наведеної в Додатку 6 та в пункті 4.3. Форми наведеної в Додатку 6.1 до цієї Тендерній документації; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою (ими) особою (ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 8. Вимоги до банків, банківські продукти яких використовуються для забезпечення пропозиції процедури закупівлі. 8.1. Вимоги до вітчизняних банків: Банківська гарантія має бути надана: банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком-резидентом України, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAAА» (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній (Fitch, Moody’s, S&P) має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий), та щодо банку не застосовано санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують, та/або забороняють, та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення процедури закупівлі, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно із Законом України "Про санкції’’), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Орієнтовний перелік надійних вітчизняних банківських установ опублікований на сайті Групи НАФТОГАЗ https://www.naftogaz.com/bank-guarantee 8.2. Вимога до іноземних банків: Банківська гарантія має бути надана: іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній (Fitch, Moody’s, S&P) не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- або вищий), та щодо банку не застосовано санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують, та/або забороняють, та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення процедури закупівлі, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно із Законом України "Про санкції’’), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області Місцезнаходження Замовника: 29008, Україна, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Озерна, 20/1. Код ЄДРПОУ: 38223651 IBAN № UA 388201720355249002000082376 в ДКСУ у м. Києві
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 23875 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Твердопаливний котел потужністю не менше 98 кВт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Хмельницька область, селище Летичів, вулиця Героїв Маріуполя, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44621200-1 — Котли
1 штука
Твердопаливний котел потужністю не менше 800 кВт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Героїв Чорнобиля, 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44621200-1 — Котли

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2025 16:18

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», Закону з урахуванням Особливостей та відповідно до вимог, викладених в цьому пункті. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 та відповідно до вимог, викладених в цьому пункті. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель за Формою банківської гарантії: - для банків-резидентів України, наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерній документації; - для іноземних банків, наведеною в Додатку 6.1 до цієї Тендерній документації. Банківська гарантія може бути оформлена: - у паперовому вигляді на бланку банку-гаранта та підписана уповноваженою особою банку-гаранта та скріплена його печаткою (за наявності), або - (для іноземних банків) у вигляді електронного документа, або - у вигляді електронного документа з накладанням електронного підпису та електронної печатки (за наявності) банка-гаранта (для банків-резидентів України). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії повинно бути посилання на засіб електронного підпису чи печатки, який використовується для створення та/або перевірки електронного підпису чи печатки. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 23875,00 грн. (2,5 % від ОВ). Гарантія може бути надана у міжнародній валюті (євро або долар США) на суму, еквівалентну розміру забезпечення тендерної пропозиції, розраховану по курсу НБУ на дату оголошення закупівлі в електронній системі закупівель. Всі витрати по оформленню банківської гарантії здійснюються за рахунок Учасника. 1. Обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Гарантія), банками (далі - Гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є Замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - його категорія* - адреса місцезнаходження; *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: юридична особа, яка забезпечують потреби держави або територіальної громади. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; ВАЖЛИВО! У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно частина «Інформація щодо тендерної документації» забезпечення тендерної пропозиції має містити посилання на дату рішення Замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми наведеної в Додатку 6 та в пункті 4.3. Форми наведеної в Додатку 6.1 до цієї Тендерній документації; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою (ими) особою (ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 8. Вимоги до банків, банківські продукти яких використовуються для забезпечення пропозиції процедури закупівлі. 8.1. Вимоги до вітчизняних банків: Банківська гарантія має бути надана: банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком-резидентом України, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAAА» (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній (Fitch, Moody’s, S&P) має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий), та щодо банку не застосовано санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують, та/або забороняють, та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення процедури закупівлі, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно із Законом України "Про санкції’’), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Орієнтовний перелік надійних вітчизняних банківських установ опублікований на сайті Групи НАФТОГАЗ https://www.naftogaz.com/bank-guarantee 8.2. Вимога до іноземних банків: Банківська гарантія має бути надана: іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній (Fitch, Moody’s, S&P) не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- або вищий), та щодо банку не застосовано санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують, та/або забороняють, та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення процедури закупівлі, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно із Законом України "Про санкції’’), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області Місцезнаходження Замовника: 29008, Україна, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Озерна, 20/1. Код ЄДРПОУ: 38223651 IBAN № UA 388201720355249002000082376 в ДКСУ у м. Києві

Сума забезпечення: 23875 UAH
Форма підтвердження: документ
28 березня 2025 16:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2025 16:18
Додаток 6 та 6.1 Забезпечення тендерної пропозиції.doc
28 березня 2025 16:18
ТД.doc
28 березня 2025 16:18
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.doc
28 березня 2025 16:18
Додаток 4 Документи переможця.doc
28 березня 2025 16:18
Додаток 5 Проєкт договору.docx
28 березня 2025 16:18
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
28 березня 2025 16:18
Додаток 2 Технічні вимоги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2025 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "Рудник Павло Володимирович" 950 000,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 квітня 2025 09:01
Електронний підпис
11 квітня 2025 09:00
Довідка.pdf.p7s
11 квітня 2025 09:00
Довідка.pdf
11 квітня 2025 09:00
Sign.p7s
11 квітня 2025 09:00
Extraction.pdf
09 квітня 2025 15:53
Електронний підпис
09 квітня 2025 15:52
4. Сервісний центр.pdf.p7s
09 квітня 2025 15:52
4. Сервісний центр.pdf
09 квітня 2025 15:52
3.Додаток 2.pdf.p7s
09 квітня 2025 15:51
3.Додаток 2.pdf
09 квітня 2025 15:51
2. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 квітня 2025 13:11
Електронний підпис
04 квітня 2025 13:11
Електронний підпис
04 квітня 2025 13:10
39. Сервісний центр.pdf
04 квітня 2025 13:10
17. Довідка бенефіціар.pdf
04 квітня 2025 13:10
ТУ 98 кВт.jpg
04 квітня 2025 13:10
Паспорт котла 98 кВт.pdf
04 квітня 2025 13:10
37.Додаток 2.pdf
04 квітня 2025 13:10
Сертифікат ISO 14001.pdf
04 квітня 2025 13:10
Креслення 98 квт.jpg
04 квітня 2025 13:10
39. Сервісний центр.pdf.p7s
04 квітня 2025 13:10
Паспорт котла 98 кВт.pdf.p7s
04 квітня 2025 13:10
37.Додаток 2.pdf.p7s
04 квітня 2025 13:10
2.3 Витяг з едр 03.04.2025.pdf.p7s
04 квітня 2025 13:10
2.3 Витяг з едр 03.04.2025.pdf
04 квітня 2025 13:10
ТУ 800 кВт.jpg
04 квітня 2025 13:10
33. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 квітня 2025 13:10
12. Довідка ст.17.pdf
04 квітня 2025 13:10
ТУ 800 кВт.jpg.p7s
04 квітня 2025 13:10
Підписаний G0425-0581-GL_tender.pdf
04 квітня 2025 13:10
Креслення 98 квт.jpg.p7s
04 квітня 2025 13:10
Сертифікат ISO 9001.pdf
04 квітня 2025 13:10
12. Довідка ст.17.pdf.p7s
04 квітня 2025 13:10
Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s
04 квітня 2025 13:10
Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s
04 квітня 2025 13:10
3. Лист що не обєднання.pdf
04 квітня 2025 13:10
Креслення 800 квт 1.jpg
04 квітня 2025 13:10
Креслення 800 квт 1.jpg.p7s
04 квітня 2025 13:10
ТУ 98 кВт.jpg.p7s
04 квітня 2025 13:10
Підписаний G0425-0581-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Рудник Павло Володимирович"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Рудник Павло Володимирович"
#2809003772
Переможець 950 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2025 17:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2025 11:32

Вимога про усунення невідповідностей

Протокольне рішення № 133 уповноваженої особи 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції «09» квітня 2025 року м. Хмельницький Уповноважена особа - Мельничук Андрій Олегович ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю Твердопаливні котли (код ДК 021:2015: 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі) було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ФОП "Рудник Павло Володимирович" код 2809003772. Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником було проведено розгляд пропозиції ФОП "Рудник Павло Володимирович" код 2809003772 щодо закупівлі Твердопаливні котли (код ДК 021:2015: 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі). Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Рудник Павло Володимирович" код 2809003772 в процедурі відкритих торгів на закупівлю Твердопаливні котли (код ДК 021:2015: 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, як-що таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку за формою Таблиці 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі (44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі) з документальним підтвердженням його виконання (копія акту приймання-передавання товару або видаткової накладної тощо). 1.1.2. не менше 2-ох копії договору за 2023-2025 рік, зазначеного у довідці у повному обсязі з документальним підтвердженням його виконання (копія акту приймання-передавання товару або видаткової накладної тощо). Учасником в складі пропозиції надано довідку за формою Таблиці 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Проте проаналізувавши копії договорів встановлено, що в довідці є невідповідності, а саме: в пункті 2 невірно зазначено дату аналогічного договору та в предметі аналогічного договору невірно вказано серію котла, що не відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник має надати: 3. Заповнена за формою згідно додатку 1 до тендерної документації Тендерна пропозиція. В останній колонці вказано, що Загальна вартість тендерної пропозиції, грн. з ПДВ (якщо учасник не є платником ПДВ поруч з ціною має бути зазначено: «без ПДВ»). Учасником в складі пропозиції надано за формою згідно додатку 1 до тендерної документації тендерну пропозицію. Проте вивчивши документи подані учасником встановлено, що учасник не є платником податку на додану вартість та учасник не зазначив поруч з ціною «без ПДВ», що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Відповідно до підпункту А пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на підтвердження відповідності товару Учасник подає в складі пропозиції наступні документи: А) Заповнену та підписану Учасником згідно Таблицями № 1, № 2.1, № 2.2. Додатку 2 тендерної документації Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Учасником в складі пропозиції надано Заповнену та підписану Учасником згідно Таблицями № 1, № 2.1, № 2.2. Додатку 2 тендерної документації Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Проте учасник не зазначив Датовано: "___" ________ 20___ року після тексту «З умовами технічних (якісних) та кількісних характеристик ознайомлені, з вимогами погоджуємось», що не відповідає вимогам підпункту А пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації. 4. Відповідно до підпункту 9 пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник подає в складі пропозиції наступні документи: Довідка про сервісне обслуговування протягом гарантійного періоду та після його закінчення. Перелік сервісних центрів на території України, із зазначенням адрес та контактних даних, обов’язкова наявність сервісного центру в Хмельницький області. Учасником в складі пропозиції надано Довідку про сервісне обслуговування, проте в довідці не зазначено адрес та контактних даних сервісних центрів, що не відповідає вимогам підпункту 9 пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації. 5. Відповідно до підпункту 10 пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник подає в складі пропозиції наступні документи: Якщо учасник не є виробником продукції, додатково надати скановану копію одного із перелічених нижче документів, які підтверджують стосунки із виробником (надані документи повинні мати дійсний термін дії на момент подання тендерної пропозиції та поставки Товару (предмета закупівлі) : - договір з виробником. - сертифікат або лист завірений виробником, що підтверджує статус учасника як дистриб’ютора або представника або дилера; - лист виробника про представництво його інтересів учасником; - інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний виробником та учасником. Учасником в складі пропозиції надано Авторизаційний лист, який не містить підпису та печатки директора товариства, що є виробником котлів, що в свою чергу не відповідає вимогам підпункту 10 пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати шляхом дозавантаження в електронну систему закупівель належним чином оформлену довідку за формою Таблиці 1 відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Надати шляхом дозавантаження в електронну систему закупівель належним чином оформлену за формою згідно додатку 1 до тендерної документації тендерну пропозицію. 3. Надати шляхом дозавантаження в електронну систему закупівель належним чином заповнену та підписану Учасником згідно Таблицями № 1, № 2.1, № 2.2. Додатку 2 тендерної документації Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. 4. Надати шляхом дозавантаження в електронну систему закупівель належним чином оформлену довідку про сервісне обслуговування протягом гарантійного періоду та після його закінчення. Перелік сервісних центрів на території України, із зазначенням адрес та контактних даних, обов’язкова наявність сервісного центру в Хмельницький області. 5. Надати шляхом дозавантаження в електронну систему закупівель належним чином оформлену скановану копію одного із перелічених нижче документів, які підтверджують стосунки із виробником (надані документи повинні мати дійсний термін дії на момент подання тендерної пропозиції та поставки Товару (предмета закупівлі) : - договір з виробником. - сертифікат або лист завірений виробником, що підтверджує статус учасника як дистриб’ютора або представника або дилера; - лист виробника про представництво його інтересів учасником; - інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний виробником та учасником. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Мельничук Андрій Олегович

Документи

10 квітня 2025 17:01
Довідка НАЗК
10 квітня 2025 17:01
Електронний підпис
10 квітня 2025 16:59
Протокол розгляду.pdf
05 квітня 2025 18:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2025 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Рудник Павло Володимирович"
#2809003772
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2025 17:01
Довідка НАЗК
10 квітня 2025 17:01
Електронний підпис
10 квітня 2025 16:59
Протокол розгляду.pdf
05 квітня 2025 18:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 травня 2025 13:00
Електронний підпис укладений
17 квітня 2025 14:07
Договір 69.pdf укладений
17 квітня 2025 14:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2025 — 15 грудня 2025
Сума оплати за договором: 950 000,00
UAH