Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410607 |
Вебсайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
Контактна особа: |
Степаніцина Інна Леонідівна +380512600277 inna_02112008@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 4 807 034,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 070,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок здійснюється Замовником з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконанні роботи та після подання всієї виконавчої документації та документів щодо якості задіяних матеріалів з паспортами та сертифікатами. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2023 12:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2023 12:40 |
08_11_2023_Перелік змін_ що вносяться до тендерної документації_кап_ремонт_калиниченка_богоявленський_сімферопільська.docx | |
08 листопада 2023 12:40 |
08_11_2023_Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_кап_ремонт_вул_калиниченка_богоявленський_сімферопольська_нова редакція.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-04-000046 ● 26b022d528e145fa9b4f9fe5320aac1c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.12.2023 № 104-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.12.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.12.2023 № 104-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2023-11-01-001917-a 01.11.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-05 10:19:32
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-06 15:25:42
пояснення з приводу рішення про моніторинг
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит надаємо Вам посилання на офіційний веб-сайт адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради (https://corabeldistr.mkrada.gov.ua/images/stories/ZIP/Tender/2023/Kalynychenko.pdf) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір та бюджетне призначення, очікувана вартість предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-13 09:57:45
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідь, надана адміністрацією Корабельного району Миколаївської міської ради 06.12.2023 об 15:25:42 через електронну систему закупівель містить посилання на офіційний веб-сайт адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради, який не вдається завантажити.
Враховуючи викладене, вдруге пропоную пояснити яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-14 08:45:07
інформація та документи до пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит про надання пояснень направляє Вам експертний звіт та посилання на офійійний веб-сайт АКР ММР де розміщено обгрунтування
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-20 17:23:14
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Згідно пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, вартісний показник коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, за твердої договірної ціни визначається у розмірі до 1,5%.
У додатку 3 до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 08.11.2023 № 586/01/2023 зазначено, що у тендерній пропозиції при розрахунку кошторисної вартості предмета закупівлі передбачити окремим вартісним показником кошти на покриття ризику у розмірі 2%.
Пропоную пояснити, яким чином вами визначено розмір вартісного показника коштів на покриття ризику у розмірі 2%?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-22 13:38:15
про надання пояснень (інформації, документів)
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на Ваш запит про надання пояснень (інформації, документів) повідомляє.
У проєктно-кошторисній документації (далі ПКД) по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Калиниченка від проспекту Богоявленського до вулиці Сімферопольської у Корабельному районі міста Миколаєва» проєктантом передбачені кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва у розмірі 2% до підсумку глав 1-12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (копія розрахунку додається). Проєкт отримав позитивний експертний звіт (копія звіту додається). Технічне завдання та умови до нього, що зазначені у тендерній пропозиції, розрахунок очікуваної вартості складено у відповідності до ПКД.
За роз’ясненням головного інженера проєкту Дейнеко І.В. показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Калиниченка від проспекту Богоявленського до вулиці Сімферопольської у Корабельному районі міста Миколаєва» визначені, згідно таблиці 3 додатку 28 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (копія таблиці 3 додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради на виконання зобов’язань про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно висновку управління Південного офісу Держаудитслужби у Миколаївській області від 25 Л 2.2023 щодо закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Калиниченка від проспекту Богоявленського до вулиці Сімферопольської у Корабельному районі міста Миколаєва, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», №иА-2023-11-01-001917-а, повідомляє. Станом на 27.12.2023 замовником усунуто наслідки виявленого порушення шляхом внесення змін до договору підряду від 20.11.2023 №410 укладеного з ТОВ "КАЙСЕР" із дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі», Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Ціна договору підряду була зменшена з урахуванням вартісного показника коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт до розміру визначеного пунктом 5.31 Настанови. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, додаткову угоду №1 від 27.12.2023 до договору підряду від 20.11.2023 №410 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «Річної*™»
2023-12-28 11:44:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністрества розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністрества розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281.) • усунуто
-
2024-01-02 10:38:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАЙСЕР" |
4 806 910,97
UAH з ПДВ
|
4 806 910,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАЙСЕР" #41179566 |
Переможець |
4 806 910,97
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2023 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 11:19
|
звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
10 січня 2024 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 14:29
|
u_192_ДЦ_ЛС1_02-01-01 (1).xls | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:28
|
u_192_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01 (1).xls | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:28
|
Додаткова_410_1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 17:03
|
u_191_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls | укладений |
20 листопада 2023 17:01
|
u_191_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.xls | укладений |
20 листопада 2023 17:01
|
Договір_410.pdf | укладений |
20 листопада 2023 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Підрядник погодились внести зміни до договору підряду від 20.11.2023 №410 і зменшити суму договору на 380 758,15 грн. з ПДВ та викласти пункт 4.1. і додатки до договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 410 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |