Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 57935 Набір для збору зразків із транспортним середовищем для вірусів)
Очікувана вартість
30 478,00 UAH
UA-2020-07-29-009135-c e45920b94d6f4c6c846c6b26ba9b7bf7
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манжос Інна Вікторівна

+380487222370 tender_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №5" Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01998957
Місцезнаходження: 65011, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Троїцька, буд.38
Контактна особа: Манжос Інна Вікторівна
+380487222370
tender_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 рейс
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 57935 Набір для збору зразків із транспортним середовищем для вірусів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65011, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Троїцька,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 57935 — Набір для збору зразків із транспортним середовищем для вірусів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за накладною або видатковою накладною Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

29 липня 2020 18:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Гнатюк Дмитро Васильович
#2804215292
Переможець 30 478,00
UAH
29 липня 2020 18:11

Документи

29 липня 2020 18:11
Електронний підпис
29 липня 2020 18:10
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 18:13
договір укладений
29 липня 2020 18:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 478,00
UAH