Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкції та їх частини, код ДК 021:2015:44210000-5
Очікувана вартість
919 176,00 UAH
UA-2025-03-31-010870-a ● e44a163794df49bab7958c13d85407ef
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКЕ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО-ЛУЦЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 30555550 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Франка, буд. 14а |
Контактна особа: |
Юлія Вацик +380332243357 julja_vacuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2025 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 919 176,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 595,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Сталева оцинкована багатогранна опора 6 м в комплекті з кронштейном, фундаментом та арматурою (Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул.Франка, 14 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
5 штука
Сталева оцинкована багатогранна опора 7 м в комплекті з кронштейном та арматурою фундаменту (Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул.Франка, 14 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
12 штука
Консоль світлофорна 6м з виносом 3,6 м в комплекті з фундаментом та арматурою (Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул.Франка, 14 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
8 штука
Консоль світлофорна 4,2м з фундаментом та арматурою (Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул.Франка, 14 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
10 штука
Сталева оцинкована багатогранна опора 6 м в комплекті з кронштейном, фундаментом та арматурою (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул.Франка, 14 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
10 штука
Сталева оцинкована багатогранна опора 7 м в комплекті з кронштейном та арматурою фундаменту (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул.Франка, 14 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
5 штука
Консоль світлофорна 4,2м з фундаментом та арматурою (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул.Франка, 14 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2025 15:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2025 15:09 |
Перелік змін до ТД.doc | |
07 квітня 2025 15:09 |
Тендерна документація за Особливостями конструкції та їх частини 2025 зі змінами.docx | |
31 березня 2025 17:04 |
Тендерна документація за Особливостями конструкції та їх частини 2025.docx | |
31 березня 2025 17:04 |
Проєкт договору конструкції та їх частини 2025.docx |
07 квітня 2025 15:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 квітня 2025 15:09 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
07 квітня 2025 15:09 |
Тендерна документація за Особливостями конструкції та їх частини 2025 зі змінами.docx
|
|||
31 березня 2025 17:04 |
Тендерна документація за Особливостями конструкції та їх частини 2025.docx
|
|||
31 березня 2025 17:04 |
Проєкт договору конструкції та їх частини 2025.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ISO 1461:2022
Дата подання: 03 квітня 2025 15:00
Дата відповіді: 07 квітня 2025 14:31
Шановний Замовнику! Просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ до тендерної документації. Своєю вимогою щодо надання учасником копії чинного сертифікату ISO EN 1461:2024 ви обмежуєте коло учасників. ДП «УкрНДНЦ» у Наказі від 08 січня 2024 року № 6 Про прийняття та скасування національних стандартів наказав Прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 12 січня 2024 року: ДСТУ EN ISO 1461:2024 (EN ISO 1461:2022, IDT; ISO 1461:2022, IDT). У дужках вказано стандарт ISO 1461:2022 який є чинним і є можливість щодо його користування. У всіх підприємств, які надають послуги гарячого цинкування, наявні чинні сертифікати ISO 1461:2022 який було надано на 3 роки. В умовах воєнного часу навіть крупні підприємства вимушені економити ресурси, а не замінювати сертифікати за півтора роки до закінчення строку дійсності. Отже вимагаємо змінити вашу вимогу на: «надання учасником копії чинного сертифікату ISO 1461:2024 або ISO 1461:2022 на покриття, нанесені методом гарячого цинкування на готові вироби із сталі та заліза, завірені підприємством, що здійснює цинкове покриття.Нагадаємо , що згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також у ч. 3 та 4 ст. 5 Закону зазначається, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваші зуваження будуть враховані в новій редакції тендерної документації.
стосовно ІСО 1461
Дата подання: 03 квітня 2025 16:57
Дата відповіді: 07 квітня 2025 14:31
Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу, що ми провели також детальний аналіз стосовно вашої вимоги надати копію чинного сертифікату ISO EN 1461:2024 і хочемо вам сказати, що вона є НЕЗАКОННА. Тому що більшість підприємств в Україні , які займаються гарячим цинкуванням мають лише сертифікати ISO 1461:2022. Тобто, ваша вимога дискримінаційна , тому ми вимагаємо негайно внести зміни до тендерної документації.
Хочемо нагадати Вам, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст. 164-14 КУпАП).
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність, інакше ми будем вимушені звернутися до Державної аудиторської служби з метою моніторингу, перевірки даної державної закупівлі та контроля за дотриманням законодавства про державні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваші зуваження будуть враховані в новій редакції тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" |
836 568,00
UAH з ПДВ
|
836 568,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" #43496149 |
Переможець |
836 568,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 15:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2025 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2025 14:05
|
Договір 83 (1).pdf | укладений |
25 квітня 2025 14:04
|
Договір 83.pdf | укладений |
25 квітня 2025 11:28
|